Стопанска комора: Стартува со работа Тренинг центарот за извоз, интересот на фирмите огромен

Фокусот на Тренинг центарот е развивање на човечките ресурси во областа на надворешно-трговското работење, преку испорака на обуки и модули на теми кои се од големо значење за организирање на извозното работење.

Тренинг центарот на Институтот за извоз, воспоставен во рамки на „Проектот за поддршка на приватниот сектор за регионална интеграција“, кој Комората го реализира во партнерство со УСАИД, почнува со две паралелни обуки од вкупно единаесет, во рамки на двете програми, „Како да започнете со извоз на меѓународни пазари“ и „Извозен менаџмент“. Во рамки на првите две обуки „Меѓународен бизнис и меѓународни односи„ и „Анализа, пристап и модели на влез на странски пазари“, кои се реализираат бесплатно за претставниците на компаниите, интересот е исклучително голем за двете обуки, и затоа се повикуваат компаниите навремено да ги следат објавите за обуки кои ќе следат и во наредниот период. Уникатната вредност која овие обуки ја имаат за учесниците е во испорака на знаења и вештини пренесени од истакнати домашни и странски експерти – неколку претставници од академската фела и повеќето со работно искуство во приватниот сектор, со што се прави ефикасен спој на теоретски и практичен пристап во изведување на обуките.

Фокусот на Тренинг центарот е развивање на човечките ресурси во областа на надворешно-трговското работење, преку испорака на обуки и модули на теми кои се од големо значење за организирање на извозното работење. Обуките во рамки на првата програма „Како да започнете со извоз на меѓународни пазари“ е наменета за компании кои сакаат да започнат извозни активности, но немаат доволно знаења за да го направат тоа, додека втората „Извозен менаџмент“, е наменета за постојни извозници кои сакаат да го унапредат своето работење и да го прошират опсегот на земји/пазари на кои ќе ги пласираат своите производи.

Паралелно со Тренинг центарот во рамки на Институтот за извоз ќе делува уште една целина, Центар за истражувања и анализи (Аналитички центар), преку кој ќе се испорачува стручна експертиза за поддршка на компаниите и консултански услуги за подготовка на компании за настап на странски пазари, преку обезбедување на анализи кои ќе го олеснат пристапот на компаниите до информации кои влијаат врз носењето на деловни одлуки.

Согласно планот, единаесетте обуки од двете програми е планирано да се реализираат до средината на идната година согласно потребите на компаниите и расположливоста на капацитетите и паралелно да се обучат 600 лица од извозни или потецијало извозни компании. Покрај овие две обуки / модули „Меѓународен бизнис и меѓународни односи„ и „Анализа, пристап и модели на влез на странски пазари“, останатите се: Економски аспекти на меѓународниот бизнис; Дијагностика на компетенции за извоз; Маркетинг за извозна промоција; Задолжителни правила и правни аспекти при извоз; Царински постапки, меѓународен транспорт и логистика; Развивање на извозни стратегии и Водење на финансии на извозна компанија, кои вкупно во себе опфаќаат 51 тема од 11-те модули.

Стопанската комора на Северна Македонија, со креирање на Институтот за извоз и почетокот со работа на Тренинг центарот согласно концептот „Комора на иднината“, во својот фокус на работење покрај другото, ги издигнува барањата и потребите на извозно-ориентираните компании за пристап до соодветни знаења, вештини и експертиза во областа на надворешно-трговското работење. Институтот за извоз е формиран во Комората во услови на недостиг на професионално тело чии заложби ќе бидат насочени кон поддршка на градењето на кадровските капацитети на македонските извозно-ориентирани компании.

Преку проектот “Поддршка на приватниот сектор за регионална интеграција”, УСАИД ја поддржува Стопанската комора на Македонија во напорите да овозможи подобра интеграција на бизнисите во регионалните и глобалните вредносни синџири и засилување на нивниот капацитет за да бидат конкурентни на Западниот Балкан и пошироко во ЕУ. Идејата е да се создадат алатки за јавно-приватен дијалог, промоција на придобивките од регионалната економска интеграција на деловната заедница, истражување и унапредување на можностите за извоз и обезбедување одржливи услуги за извозните компании.

Стопанска комора на Македонија

МТЕЛ станува генерален спонзор на кошаркарската Прва машка лига

МТЕЛ станува генерален спонзор на кошаркарската Прва машка лига, продолжува партнерството со КК Работнички и КК МЗТ Скопје.

Телекомуникацискиот оператор МТЕЛ, дел од групацијата Телеком Србија, со гордост ја најавува својата нова улога како генерален спонзор на најдоброто клупско кошаркарско натпреварување во Македонија.

„Среќни сме и почестени што станавме генерален спонзор на најдоброто натпреварување во македонската кошарка кое отсега ќе се именува како МТЕЛ Прва машка лига. Како компанија, сме длабоко посветени да соработуваме со спортските федерации и клубови за да ги поттикнуваме заедничките вредности и да промовираме активна, здрава заедница која ги инспирира младите луѓе. Уверени сме дека нашата поддршка ќе придонесе за возбудлива и успешна сезона, каде и клубовите и навивачите ќе уживаат во извонредни спортски достигнувања,“ вели генералниот директор на МТЕЛ, Марко Лопичиќ.

Покрај спонзорството на лигата, МТЕЛ го проширува и партнерството со актуелниот шампион КК МЗТ Скопје, станувајќи генерален спонзор на клубот за претстојната сезона. Ова означува континуирана заложба за зајакнување на локалниот спорт, а особено македонската кошарка.

МТЕЛ, исто така, со големо задоволство ја продолжува својата тековна соработка со најтрофејниот клуб на македонската кошаркарска сцена, КК Работнички чиј генерален спонзор е веќе трета година по ред.

Следејќи ги светските вредности за општествена одговорност, како и корпоративниот код на Телеком Србија групацијата, МТЕЛ во рамки на своите активности продолжува и во иднина да биде поддршка за различни хуманитарни и спортски настани, соопштуваат од компанијата.

Алкараз избори учество на Завршниот АТП турнир

Третиот светски рекет, шпанскиот тенисер Карлос Алкараз се квалификуваше за Завршниот турнир на АТП, објавено е на веб-страницата на организацијата.

Натпреварот ќе се одржи од 10 до 17 ноември во Торино, Италија.

Пред Алкараз на Завршниот турнир се пласираа светскиот рекет број еден Јаник Синер и Германецот Александар Зверев.

Алкараз трет пат по ред ќе учествува на Завршниот турнир. Минатата сезона Шпанецот загуби во полуфиналето од Србинот Новак Ѓоковиќ, кој подоцна го освои трофејот.

Која е приказната зад вашиот омилен бренд Вива?

Што ви паѓа на ум кога ќе помислите на свежи, природни сокови кои веќе со години се дел од вашето секојдневие? 

За многумина од нас во Македонија тоа се соковите Вива — бренд кој веќе три децении е дел од нашите семејни трпези и прослави. Но, колку навистина ја знаете приказната за Вива? И дали знаете дека зад секој Вива сок има дел од приказната исполнета со посветеност, иновации и непоколеблива преданост кон квалитетот.

Вива одбележува 30 години и тоа е нашиот повод да побараме интересни факти за брендот, неговиот успех и значење. Се започнува во 1994 година со визијата на Димитар Јосифовски за создавање на семејна компанија, производител на природни овошни сокови. Визијата стана реалност, а она што тогаш беше амбиција денес е статус. Така, се роди Вива — бренд кој не само што доминира на домашниот пазар, туку предизвикува внимание и на меѓународно ниво. Дали знаевте дека Вива е најголемиот македонски производител на овошни сокови, нектари, каши и пиреа?

На почетокот беа само два внимателно создадени вкусови, коктел и портокал во дојпак пакување, кои веднаш станаа омилени. Денес, Вива има капацитет на производство од 60 милиони литри годишно, а магијата се создава на 50.000м² во Македонија, толку се просторните капацитети на Вива. Она што ja прави оваа компанија толку посебнa е тоа што е македонски бренд кој користи македонско овошје и зеленчук и на тој начин го стимулира локалното земјоделство, создавајќи производи со врвен квалитет.

Вива е повеќе од само бренд на сокови, таа е глобален амбасадор на македонскиот квалитет. Соковите се извезуваат во повеќе од 30 земји во светот, а пред да стигнат на полиците, секој производ поминува низ строга контрола на квалитет. Производниот процес е прецизно контролиран за да се осигура дека соковите остануваат свежи, хранливи и полни со вкус. Со применување на современата технологија за пастеризација се продолжува рокот на траење на производите и се задржуваат витамините и минералите без додавање на адитиви и конзерванси. Секоја година, компанијата вложува значителни ресурси во развој и тестирање на нови вкусови со цел да ги задоволи различните вкусови на потрошувачите.

Компанијата нуди разновиден асортиман на производи во практични пакувања, вклучувајќи нектари, 100% овошни сокови, цедени сокови, ладни чаеви, како и смути, доматни сосови и кечапи, сите произведени со сопствена преработка на овошје и зеленчук, наменети за потрошувачи кои се стремат кон здрави и природни опции за балансирана и квалитетна исхрана.

Вива е водечка компанија во Македонија со најголеми капацитети за преработка на овошје во индустријата во која делува. Тие преработуваат вишни, праски, јаболка и капини, претворајќи ги во вкусни сокови и каши кои се извезуваат и во Кина, Катар, Кипар, Алжир, САД, Данска, Ирак и други земји. Овошните каши од Вива се користат во производството на детска храна и кондиторски производи. Квалитетот на овие сокови, меѓу другото, се должи на посветеноста кон создавање производи во периодите кога овошјето е најсвежо и најквалитетно, што резултира со неодоливи вкусови. Исто така, овие сокови овозможуваат достапност на овошје во текот на целата година, а не само во сезоната.

Компанијата е длабоко посветена и на одржливост и општествена одговорност со инвестиции во локалното земјоделие, здравството, образованието, спортот, едукацијата на најмладите и поддршката на детските културни настани.

Оваа година, Вива слави 30 години постоење - патување обележано со страст, упорност и посветеност да биде најдобра. Без разлика дали станува збор за иновативни производи, одржливи практики или лидерство на локалниот и глобалниот пазар, Вива и понатаму е инспирација за успех.

Бонус „факт“ - следниот пат кога ќе си ставете чаша Вива сок, знајте дека уживате не само во вкусен сок, туку и во наследство на традиција, квалитет и иновација.

притисни ентер