Корисниците, имено, сега можат да бараат понуди и идеи за места, за посета и претпочитани активности. Со помош на „Џемини АИ“, апликацијата ќе може да планира активности за еден корисник, но и за група луѓе во одредена средина. Исто така, може да понуди резиме на искуствата на оние кои веќе биле на одредено место, да одговори дали има седење на отворено, тивка атмосфера, сообраќајните услови, и сл. Новите функции доаѓаат на оперативните системи „Андроид“ (Android) и „ИОС“ (iOS) во САД оваа недела, а подоцна и пошироко.
Возачите кои се потпираат на навигација сега можат да ја користат функцијата „Додај застанувања“ (add stops) за да ги видат знаменитости, живописни места и ресторани на нивниот пат.
Апликацијата „Мапс“ сега појасно ќе прикажува ленти, пешачки премини, паркиралишта и патни знаци при возење и ќе го означува вистинскиот излез. Конечно се воведува и можност за пријавување лоши временски услови.
Новата опција „Тридимензионален поглед“ (Immersive View) им овозможува на корисниците виртуелно да истражуваат стадиони, паркови и рути користејќи ја вештачката интелигенција.
„Имерзив вју“ за почеток ќе биде достапен во 150 градови ширум светот. „Гугл“ го подобрува и „Вејз“ (Waze) со нови функции, вклучително и можностите за пријавување сообраќајни несреќи, известување за ВИ-разговор со поприроден глас и за училишните зони.