Нивната цел е да го создадат првиот проѕирен холографски дисплеј на автомобилскиот пазар, пишува Форбс.
Идејата е да се постават сите клучни информации за возењето на проѕирни екрани на исто ниво со долниот дел од шофершајбната за да може возачот да ги види информациите без да го тргне погледот од патот. Во исто време, некои видео содржини како филмови или видео повик може да се прикажат на шофершајбната од совозачката страна.
Таков дисплеј ќе биде овозможен со конвергенција на автомобилските електронски системи и ултра прецизната оптичка технологија. Со оглед на тоа дека некои информации ќе бидат преместени од таблата со инструменти на стаклото, ова на крајот би требало да резултира со нов дизајн на кокпитот.
Таквиот дисплеј може да резултира со отстранување на различни екрани на допир и враќање на физичките копчиња на таблата со инструменти. И покрај многуте поплаки дека навигацијата со такви екрани го одвлекува вниманието на возачот од возење, тие сè уште се вообичаени кај модерните автомобили.
Се чини дека Hyundai, односно компанијата Hyundai Mobis и ZEISS не планираат да го развијат споменатото решение само за возилата на Hyundai, туку за сите заинтересирани производители на автомобили. Нивниот производ ќе се вика „Transparent Windscreen Displays“, а клучот за проектирање на содржината на шофершајбната ќе биде проектор и функционален филм.
Hyundai Mobis ќе го надгледува развојот на системот и ќе биде одговорен за развојот на проекторот што ќе ја прикажува содржината на стаклото користејќи леќи и рефлектори. Оваа технологија бара решенија за минијатуризација, намалување на шумот, намалување на топлината и термичко управување оптимизирани за патнички возила.
За да се прикаже содржината на проѕирната шофершајбна од светлината што ја емитува проекторот, потребен е проѕирен, тенок филм што применува холографска технологија. Овој филм создава различни обрасци користејќи фотохемиски својства кога влегува светлината, создавајќи видеа и слики. Дебелината на филмот е помала од 100 микрометри или околу 0,1 милиметар, што значи дека е едвај подебел од човечко влакно.
Во своите соопштенија за медиумите, Hyundai и ZEISS не нудат одговори на прашањата дали забавните содржини на совозачката страна на стаклото ќе го одвлечат вниманието на возачот и дали информациите ќе можат добро да се видат дури и во најсончевиот ден.
Двете компании веќе започнаа со развој на производи со комбинирање на специјализирани технички способности, а минатиот месец развиле прототип. Тие планираат да започнат со масовно производство во 2027 година.
Според предвидувањата на меѓународната компанија за истражување на пазарот OMDIA Research, светскиот холографски пазар на вакви решенија се очекува да порасне на околу седум милиони единици до 2030 година, поставувајќи се како нов тренд во областа на дисплеите од следната генерација, според Форбс.