Селена Гомез го смени имиџот, фановите изненадени (ФОТО)

Селена Гомез моментално е во Париз каде ја покажа својата нова фризура.

31-годишната девојка повеќе не е бринета откако реши да ја осветли косата со руси прамени. За нејзиниот нов изглед е заслужен Филип Верхејен, кој и претходно ги стилизираше фризурите на познатите актерки.

„Една и единствена Селена Гомез. Каква аура, каква жена. Ви благодарам многу што ми верувавте и ме однесете во Париз“, напиша Филип покрај објавата за новиот изглед на Селена. Нејзиното ново издание ги изненади обожавателите, а многумина пишуваат дека актерката и пејачка изгледа непрепознатливо.

Освен фризурата, тие коментираа и за тоа како пејачката изгледа значително поинаку на фотографиите. "Не би претпоставил дека е Селена Гомез. Дали ова може да биде фотошопирано? Нејзиното лице повторно ја промени формата", напишал еден корисник на X (поранешен Твитер).

Сепак, имало и такви кои веднаш застанаа во нејзина одбрана. "Значи, секој пат кога ќе изгуби некој килограм, ќе кажете дека имала естетска операција. И сите знаеме дека Селена има лупус. Колку пати треба да ви каже дека лицето ѝ е отечено од лековите што ги зема?" напишал еден фан.

Патем, Гомез неодамна проговори за навредите за нејзиниот изглед по операцијата поврзана со лупус. Само 24-годишна во тоа време, таа се присети на чувството дека сфатила дека „повеќе нема тинејџерско тело“ додека пробувала облека за снимање на списание.

„Ниту една од големините на облеката што ми ја дадоа не одговараше и тоа би направило да се чувствувам непријатно. Нереално е да се очекува нормалното женско тело да не се менува“, рече таа во интервју за Fast Company. Пејачката беше подложена на трансплантација на бубрег и хемотерапија.

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

Египет гради втор камп за раселените Палестинци во градот Кан Јунис во јужна Газа

Египет гради втор камп за раселените Палестинци во градот Кан Јунис во јужниот дел на Појасот Газа во соработка со Црвениот крст во Палестина, објави ТВ Ал-Кахера њуз.

Египетските власти го изградија првиот камп во Кан Јунис минатиот декември и го проширија во јануари. Новиот камп, кој ќе има струја и вода, ќе се состои од 400 шатори со капацитет од 4.000 луѓе.

Следниот чекор е изградба на теренска болница во пограничниот град Рафа и медицински камп во Деир ал Балах во центарот на Газа. Во Рафа ќе бидат формирани и два центри за дистрибуција на помош.

Според Агенцијата на Обединетите нации за палестински бегалци (УНРВА), повеќе од 85 отсто од 2,4 милиони луѓе во енклавата се внатрешно раселени од почетокот на конфликтот на 7 октомври минатата година, кога Хамас и други палестински фракции го нападнаа јужниот дел на Израел, при што загинаа околу 1.200 луѓе. /MИА

Воздухопловната база на НАТО во Кучово ќе биде отворена на 4 март

Воздухопловната база на НАТО во албанскиот град Кучово, која се наоѓа во јужниот дел на земјата, што е прва ваква база во Западен  Балкан, ќе биде инаугурирана на 4. идниот месец.

Подготовките на базата на НАТО во Кучово се при крај и за првпат Министерството за одбрана објави видео и фотографии од неа.

Во видеозаписот, Командантот на албанските воздухопловни сили, бригадниот генерал Фердинанд Димо вели дека се е подготвено базата да профункционира.

- Ние сме на крајот од сите работи за трупите на воздухопловните сили да се обучуваат во оваа база. Но, не само тоа, трупите на НАТО и НАТО авионите можат да се сместат, обучуваат и летаат од воздухопловната база Кучово, која веќе е тактичка воздухопловна база на НАТО, вели тој.

Димо ги наведува и досегашните чекори, од моментот кога беше одлучено во Кучово да се изгради воздухопловна база за НАТО.

- Во 2021 година беше планирано да се спроведат инвестициите за ревитализација на инсталациите на базата Кучово. Сега сме на крајот со реализацијата на три значајни проекти, како што се оградувањето и безбедносниот систем, како и периметарската заштита на базата. Приближно 50 милиони евра се инвестирани од НАТО, а повеќе од 5 милиони евра од албанската влада“, објаснува командантот на воздухопловните сили.

Според него, изградбата на воздухопловната база на НАТО во Кучово ќе придонесе и за економски развој на целиот округ Берат.

На свеченоста на 4 март ќе присуствуваат високи претставници на албанската држава, НАТО и САД.

Инаку, базата е изградена за потребите на албанските воздухопловни сили за време на комунистичкиот режим кој владееше во Албанија помеѓу 1944 и 1991 година и го штитеше воздушниот простор на земјата. Исто така, била домаќин на различни видови руски и кинески авиони.

Последните летови од оваа база биле извршени во 2005 година. /МИА

притисни ентер