Околу две третини од возрасните Американци нагласуваат дека неодамна почувствувале потреба да го ограничат нивното следење вести за владата и политиката поради преоптоварување, според истражувањето на Асошиејтед прес и американскиот Центар за истражување на јавното мислење.
Помал процент од Американците го ограничуваат покривањето на вести за конфликти во другите делови на светот, економијата или климатските промени, покажа истражувањето.
Анкетата, спроведена на почетокот на декември, покажа дека околу седум од 10 поддржувачи на демократите велат дека помалку ќе следат политички вести. Процентот не е толку висок за републиканците, кои имаат причина да ја слават победата на Трамп. Сепак, околу шест од 10 републиканци велат дека исто така чувствувале потреба да се одморат, а процентот е сличен за независните гласачи.
Разликите се далеку поголеми за ТВ мрежите кои се преокупирани со политички вести.
По изборната ноќ до 13 декември, гледаноста на МСНБЦ во ударните термини беше во просек 620.000, што е за 54 отсто помалку од периодот на кампањата оваа година, соопшти компанијата Нилсен. Во истиот временски период, просекот на CNN од 405.000 гледачи падна за 45 отсто.
На Fox News Channel, омилената информативна мрежа на поддржувачите на Трамп, постизборниот просек од 2,68 милиони гледачи е зголемен за 13 отсто. По изборите, 72 отсто од луѓето кои гледале една од тие три кабелски мрежи навечер гледале Фокс њуз, во споредба со 53 отсто пред денот на изборите.
Падот на гледаноста на телевизиите кои го фаворизираат кандидатот кој губи не е нов тренд.
Си-Ен-Ен истакнува дека, иако имаат проблеми со гледаноста на телевизијата, нивниот стриминг и дигитален рејтинг се стабилни.
МСНБЦ можеби може да најде утеха во минатото. Во претходните години, рејтингот на телевизиските мрежи се враќаше кога ќе се намали депресијата по изборниот пораз. Тие се соочуваат и со корпоративни промени, бидејќи матичната компанија Comcast минатиот месец објави дека мрежата ќе стане дел од нова компанија, која ќе и даде ново управување и ќе ја одвои од мрежата NBC News.
Анкетата покажува дека Американците генерално сакаат јавните личности помалку да зборуваат за политика. По изборната сезона во која гласовите на познатите личности, како Тејлор Свифт, дојдоа во прв план, едно истражување покажа дека Американците имаат поголема веројатност да не одобруваат отколку да одобруваат кога познати личности, големи компании и професионални спортисти зборуваат за политика.
Истражувањето е спроведено меѓу 1.251 возрасен човек од 5 до 9 декември 2024 година. /МИА