Во 2022 година, Ауди - дел од групацијата Фолксваген - објави дека ќе се приклучи на Ф1 како снабдувач на погонски агрегати кога за две години ќе се воведат нови регулативи кои вклучуваат зголемена електрична енергија и 100% одржливи горива.
Тие одлучија да соработуваат со Заубер - еден од најдолговечните тимови во Формула 1 - и планираа да стекнат удел во Заубер групацијата. Меѓутоа, сега решиле целосно да го преземат бизнисот.
Андреас Зајдл, кој од Мекларен дојде на позицијата извршен директор на швајцарската операција на почетокот на 2023 година, ќе стане извршен директор на тимот на Audi F1.
Ауди вели дека Саидл ќе го надгледува проектот Формула 1 и ќе дејствува како „лице на идниот Формула 1 тим на Ауди“. Сеидл рече:
„Со нетрпение очекувам да го водам Audi во Формула 1 заедно со високо мотивиран тим како извршен директор на тимот на Audi F1. Имаме јасна визија како да станеме конкурентни.
Имаме амбициозни цели, нивната реализација е во тек и дополнително ќе се забрза со целосно преземање на Заубер“.
Оливер Хофман, кој моментално е шеф на техничкиот оддел на Audi, ќе се пресели на новоотворената позиција на т.н. генерален претставник. Тој ќе биде одговорен за Формула 1 тимовите со фабриката, развојот на нови мотори и „стратешкото управување и активирање на програмата на Audi“.Тој ќе стане и претседател на одборот на директори на сите компании Заубер.
„Формула 1 е мојата голема страст. Уверен сум дека со спојување на одговорностите и преземање на 100% од Заубер групацијата, дополнително ќе ги забрзаме нашите подготовки за лансирање во 2026 година“, рече Хофман и продолжи:
„Воодушевен сум што успеавме да ги обезбедиме услугите на Андреас Сеидл како извршен директор на Audi F1. Тој е вистинскиот човек за нашиот амбициозен план. Благодарение на неговото богато искуство од водечките улоги во Формула 1 производителите и тимовите, тој ќе даде значаен придонес во Формула 1 проектот на Audi.
Хофман има значително искуство во мотоспортот: откако беше шеф на Audi Sport, тој ги надгледуваше DTM и Формула Е, а под негово водство Audi стана првиот производител кој победи на познатото електрифицирано рели Дакар претходно оваа година.
Секако, главното прашање е кој ќе го вози автомобилот, а како што сега стојат работите, постојат неколку можности. Како прв кандидат се споменува Алекс Албон. Тој успешно ја поправи својата репутација откако се врати на постојаното седиште во 2022 година и прави одлични работи со Вилијамс.
Следат дуото од Алпина, Пјер Гасли или Себастиен Окон. Исто како што беа рамноправни возачите на Алпина во 2023 година, со секој од нив заземајќи подиум, кон крајот на сезоната имаше јасни знаци дека Гасли полека почнува да воспоставува мало, но постојано водство пред Окон.
Тоа е уште поимпресивно со оглед на поголемото искуство на Окон со тимот и сугерира дека Гасли има поголем потенцијал, но останува фактот дека и двајцата се интересни возачи кои заслужуваат уште една шанса.
Конечно, тука е Нико Хулкенберг. Мора да се признае дека ќе има 38 години на почетокот на сезоната 2026 година, но има некои одлични атрибути. Пред сѐ, тој е единствениот германски возач на гридот.
Потоа, тој има искуство со фабричкиот тим на Рено, што може да го направи многу атрактивна опција за Ауди во смисла да знае што да прави, а што не како нов тим во Ф1.