Ауди со полна брзина тргна во проектот Ф1, познати се и имињата на можните возачи

Германскиот производител Ауди одлучи да ги забрза и прошири своите планови за Формула 1 со преземање 100% од акциите во швајцарскиот Заубер две години пред нивниот најавен влез во спортот во 2026 година.

Во 2022 година, Ауди - дел од групацијата Фолксваген - објави дека ќе се приклучи на Ф1 како снабдувач на погонски агрегати кога за две години ќе се воведат нови регулативи кои вклучуваат зголемена електрична енергија и 100% одржливи горива.

Тие одлучија да соработуваат со Заубер - еден од најдолговечните тимови во Формула 1 - и планираа да стекнат удел во Заубер групацијата. Меѓутоа, сега решиле целосно да го преземат бизнисот.

Андреас Зајдл, кој од Мекларен дојде на позицијата извршен директор на швајцарската операција на почетокот на 2023 година, ќе стане извршен директор на тимот на Audi F1.

Ауди вели дека Саидл ќе го надгледува проектот Формула 1 и ќе дејствува како „лице на идниот Формула 1 тим на Ауди“. Сеидл рече:

„Со нетрпение очекувам да го водам Audi во Формула 1 заедно со високо мотивиран тим како извршен директор на тимот на Audi F1. Имаме јасна визија како да станеме конкурентни.

Имаме амбициозни цели, нивната реализација е во тек и дополнително ќе се забрза со целосно преземање на Заубер“.

Оливер Хофман, кој моментално е шеф на техничкиот оддел на Audi, ќе се пресели на новоотворената позиција на т.н. генерален претставник. Тој ќе биде одговорен за Формула 1 тимовите со фабриката, развојот на нови мотори и „стратешкото управување и активирање на програмата на Audi“.Тој ќе стане и претседател на одборот на директори на сите компании Заубер.

„Формула 1 е мојата голема страст. Уверен сум дека со спојување на одговорностите и преземање на 100% од Заубер групацијата, дополнително ќе ги забрзаме нашите подготовки за лансирање во 2026 година“, рече Хофман и продолжи:

„Воодушевен сум што успеавме да ги обезбедиме услугите на Андреас Сеидл како извршен директор на Audi F1. Тој е вистинскиот човек за нашиот амбициозен план. Благодарение на неговото богато искуство од водечките улоги во Формула 1 производителите и тимовите, тој ќе даде значаен придонес во Формула 1 проектот на Audi.

Хофман има значително искуство во мотоспортот: откако беше шеф на Audi Sport, тој ги надгледуваше DTM и Формула Е, а под негово водство Audi стана првиот производител кој победи на познатото електрифицирано рели Дакар претходно оваа година.

Секако, главното прашање е кој ќе го вози автомобилот, а како што сега стојат работите, постојат неколку можности. Како прв кандидат се споменува Алекс Албон. Тој успешно ја поправи својата репутација откако се врати на постојаното седиште во 2022 година и прави одлични работи со Вилијамс.

Следат дуото од Алпина, Пјер Гасли или Себастиен Окон. Исто како што беа рамноправни возачите на Алпина во 2023 година, со секој од нив заземајќи подиум, кон крајот на сезоната имаше јасни знаци дека Гасли полека почнува да воспоставува мало, но постојано водство пред Окон.

Тоа е уште поимпресивно со оглед на поголемото искуство на Окон со тимот и сугерира дека Гасли има поголем потенцијал, но останува фактот дека и двајцата се интересни возачи кои заслужуваат уште една шанса.

Конечно, тука е Нико Хулкенберг. Мора да се признае дека ќе има 38 години на почетокот на сезоната 2026 година, но има некои одлични атрибути. Пред сѐ, тој е единствениот германски возач на гридот.

Потоа, тој има искуство со фабричкиот тим на Рено, што може да го направи многу атрактивна опција за Ауди во смисла да знае што да прави, а што не како нов тим во Ф1.

Анкета: Повеќето граѓани веќе одлучиле како ќе гласаат

Дел од граѓаните велат дека веќе имаат одлучено за кого ќе го дадат гласот на осми мај.

Оние што ги анкетиравме, сметаат дека кампањата нема да влијае на нивната одлука.

Хоспитализиран таткото на Новак Ѓоковиќ, Срѓан!!

Срѓан,таткото на најдобриот светски тенисер Новак Ѓоковиќ итно е примен во болница! 

Таткото на најдобриот светски тенисер Новак Ѓоковиќ денеска е примен во Ургентниот центар! Информацијата ја пренесе Курир, а според Информер, таткото на првиот светски рекет го повредил рамото и затоа бил хоспитализиран!

Според информациите, повредата на Срѓан Ѓоковиќ настанала откако паднал додека ги хранел птиците. Во таа прилика тој паднал од столот и ги повредил рамото .

Во раните попладневни часови е примен на одделението за ортопедија и се чувствува добро.

- Точно е дека Срѓан Ѓоковиќ е примен во болница. Моментално е на ортопедско поради повреда на рамото. Во моментов се следи состојбата и се вршат сите потребни испитувања - вели извор на Информер запознаен со целиот случај.

Никој од семејството Ѓоковиќ се уште не се изјаснил за овој настан.

Во Драчево на Цветници осветен 63 метарски крст

Токму на Цветници, на само една недела пред најголемиот верски празник Велигден, Кисела Вода и Скопје добија уште едно гигантско верско обележје, се освети 63 метри високиот крст во Драчево, во „Паркот на Бранителите“. 

Симболот на кој бил распнат Исус Христос, денеска е симбол на љубовта, мирот и благосостојбата, порача Г.г Стефан кој го водеше осветувањето на овој нов православен објект во главниот град.

На денот кога Исус Христос за последен пат влегов во Еурасалим, на една недела до неговото воскресение, овој крст претставува најголема молитва кон Бога, кажа Тодор Петров од светскиот македонски конгрес и инвеститор, додека пак градоначалникот на Кисела Вода – Орце Ѓеорѓиевски порача дека погледот кон небото во Драчево повеќе нема да биде ист.

За драчевчани овој симбол претставува еден убав ден за православието, обединувањето, љубовта и благосостојбата, како еден предевсник за Велигден кој е се поблиску.

63 метарскиот крст е 12ти најголем во светот и втор во Македонија, по милениумскиот на планината Водно.. Има распон од 34 метри, конструкцијата му е челична и се темели врз 12 шипови, плус 4 кои одат 16 метри во длабочина поради статика, а излеани се и 720 тони бетон од кои најмногу се под земја.

притисни ентер