Во изјавата за „The Fully Charged Podcast“, Фарли истакна дека е фасциниран од перформансите на кинескиот EV до тој степен што не планира да се откаже од него.
„Донесовме еден од Шангај до Чикаго и јас го возам веќе шест месеци“, рече Фарли. „И не планирам да се откажам од него.“
Оваа изјава доаѓа во време кога сѐ повеќе се зборува за кинеска доминација на пазарот на електрични возила. Xiaomi, кој е познат како технолошки гигант, влезе на автомобилската сцена кон крајот на 2023 година со Xiaomi Speed Ultra 7, луксузен електричен седан со цена од 30.000 долари. SU7 Max може да помине повеќе од 500 милји со едно полнење, надминувајќи ги перформансите на Model S на Tesla.
Отворените пофалби на Фарли за автомобилот ја осветлуваат промената во конкурентната динамика, при што кинеските марки повеќе не се само поддршка, туку сериозни играчи на глобалниот пазар. Xiaomi моментално продава помеѓу 10.000 и 20.000 единици месечно.
Во обид да се справи со зголемената конкуренција од кинеските производители на ЕВ, Форд формираше тим од инженери „Skunk Works“ со задача да развие поевтина EV платформа. Исто така, компанијата го одложи лансирањето на електричните SUV модели со три реда седишта, како и на следната генерација на пикап камиони, со цел да се фокусира на подостапни верзии на ЕВ.
На настанот на Морган Стенли во 2023 година, Фарли јасно стави до знаење: „Кина е најголемата закана за американската автомобилска индустрија“. Оваа изјава дополнително ја потврдува неговата подготвеност да соработува со кинеските производители, особено во областа на батериите, кои го сочинуваат најголемиот дел од трошоците за возилата за EV.