Четиритактен мотор има јасна низа: вшмукување, компресија, погонски и издувни удари-такта. Во всисниот удар, воздухот и горивото влегуваат во цилиндерот. Компресија е кога клипот ја турка таа мешавина до врвот на цилиндерот. Смесата се пали со туркање на клипот надолу. Дувањето е последниот чекор, го турка преостанатиот гас од цилиндерот.
Дизајнерите на „Porsche“ сметаат дека можат да додадат уште еден удар на компресија и моќност на овој процес. Документите поднесени до Канцеларијата за патенти и трговски марки на САД јасно го опишуваат како шест поединечни потези, кои можат да се поделат во две секвенци од три потези.
Ќе се случат дополнителни чекори помеѓу традиционалните потези на напојувањето и издувните гасови. Според тоа, првата низа би била внесување-компресија-моќ, а потоа компресија-моќност-издув, пишува „Хак Ревија“.