Сити го убедува Гвардиола да остане и нуди доаѓање на двајца играчи за 300 милиони евра

Пеп Гвардиола го претвори Манчестер Сити во тим кој доминира во англискиот фудбал.

Во претходните седум сезони шест пати беа шампиони, а минатата сезона по четврти пат по ред станаа шампиони, што досега никому не му успеало. Друг белег на неговиот мандат беше тројната круна во 2023 година.

Тренер е 16 години, а само три години нема освоено титула. Со Манчестер Сити освои сѐ, исто како и претходно со Барселона, додека со Баерн не успеа да ја освои Лигата на шампионите. Гвардиола несомнено е еден од најголемите во историјата, а моментално е во својата деветта сезона со Сити.

Во англискиот клуб остана значително подолго отколку во Барселона (четири години) и Баерн (три години). Бројни медиуми прогнозираат дека тој би можел да замине во 2025 година, кога му истекува договорот, но Сити сака да го задржи по секоја цена. Ќе му понудат нов договор со плата поголема од 20 милиони евра по сезона, а го убедуваат да остане со потенцијални засилувања.

Станува збор за двајца германски 21-годишни офанзивци, Џамал ​​Мусиала од Баерн Минхен и Флоријан Вирц од Баер Леверкузен. Според Трансфермаркт и двајцата вредат по 130 милиони евра, а Сити е убеден дека би можел да ги донесе за вкупно 300 милиони и на нив да ја изгради следната генерација.

Мусијала веќе е носител на баварскиот клуб. Во претходните две сезони за Баерн постигна 30 гола. Претходната сезона, во последното коло од Бундеслигата, тој постигна гол во последните минути против Келн и со тоа ги скрши срцата на навивачите на Борусија Дортмунд, а на Баерн му ја донесе титулата.

Роден е во Штутгарт. Неговиот татко е Нигериец, а неговата мајка е Германка со полски корени. На седумгодишна возраст се преселил во Англија, каде што бил дел од академијата и младинските тимови на Челзи, но подоцна се вратил во Германија и решил да игра за земјата во која е роден. Неговиот договор со Баерн истекува за две години и тоа може да ги олесни преговорите за Сити.

Виртц исто така се разви во играч од светска класа и покрај тоа што претрпе сериозна повреда на коленото на само 19 години. Во претходната сезона, во која Баер ја презеде двојната круна и претрпе само еден пораз, имаше блескави 18 гола и 20 асистенции.

Борис Џонсон во мемоарите: Нетанјаху ми стави прислушкувач во тоалетот

Поранешниот британски премиер Борис Џонсон во своите мемоари „Unleashed“ изјави дека пронашол апарат за прислушување во неговата бања во британското Министерство за надворешни работи, откако го користел израелскиот премиер Бенјамин Нетанјаху.

Џонсон рече дека неговиот безбедносен тим пронашол уреди за прислушување во тоалетот откако Нетанјаху го користел, пишува Политико.

Џонсон и Нетанјаху се сретнале во 2017 година кога Џонсон беше министер за надворешни работи во Велика Британија.

Мемоарите на Џонсон ќе бидат објавени на 10 октомври, а извадоци се споделени во The Daily Telegraph.

„Биби беше таму (во бањата) некое време, и можеби беше случајно или не, но подоцна ми рекоа дека нашле уред за прислушување“, напиша Џонсон во мемоарите.

Дејли Телеграф побара од поранешниот премиер да открие повеќе детали за тоа што се случило, на што Џонсон рече дека сѐ што треба да се знае е во тој пасус во книгата.

Во 2019 година, „Политико“ објави дека американската влада верува дека Израел е одговорен за поставување уреди за надзор на мобилни телефони во близина на Белата куќа и други локации околу Вашингтон.

Поранешниот британски премиер во своите мемоари откри и дека покојната британска кралица Елизабета Втора боледувала од рак на коските во последните години.

Во опишувањето на последната средба со Елизабет, Џонсон изјави дека изгледала „побледо и понаведната од вообичаено“, дека имала „темни модринки на рацете и зглобовите, веројатно од инфузии и инјекции“.

Поплави и во Хрватска: Премиерот Пленковиќ го посети поплавениот Огулин

Претседателот на Владата на Хрватска, Андреј Пленковиќ го посети погоденото подрачје на Огулин од поплавите.

Претседателот на Владата на Хрватска, Андреј Пленковиќ го посети погоденото подрачје на Огулин од поплавите, каде што беа ангажирани Хрватске воде, Хрватската планинска спасувачка служба и други надлежни служби поради покачувањето на водостојот на реките Добра и Купа поради обилните дождови. Во моментот околу 20 куќи се поплавени во нивните подруми, но нема поголеми штети, објави Индекс.

„Им благодарам на сите служби, на префектот, на градоначалникот и на претставниците на Хрватски води, како и на сите што се максимално ангажирани на терен. Владата помага онолку колку што е потребно во вакви ситуации“, рече Пленковиќ за време на посетата.

Премиерот истакнал дека се вложуваат значителни средства во одбраната од поплави и оти за време на неговиот мандат се вложени 650 милиони евра за зајакнување на превенцијата. Сепак, како што посочи, потребни се дополнителни инвестиции поради сѐ почестите екстремни временски услови.

„За жал, екстремните временски услови стануваат наша сигурна иднина, која ќе носи сѐ повеќе природни катастрофи“, заклучи Пленковиќ. Во Огулин затворени се бројни патишта, а од водата е загрозена и трафостаницата во центарот, поради што е исклучена, а дел од населението останало без струја.

Пежо го претстави новиот целосно електричен Е-408 (ФОТО)

Семејството на електрични возила на Peugeot сега е комплетирано.

Новиот Peugeot E-408 изби на сцената за да ја означи посветеноста на францускиот производител за одржлива мобилност. Од поважните информации, познато е дека 100 отсто електричната верзија на Peugeot 408 надминува 200 КС и има автономија од над 450 километри, пишува Klix.ba.

Однадвор, Е-408 речиси не се разликува од конвенционалниот модел. Забележливи се само низа карактеристични елементи кои јасно го покажуваат статусот на возило со нулта емисија. Решетката има хромирана завршница што се вклопува во предниот дел. Матрикс LED фаровите се тенки и елегантни. Идентитетот на брендот го отелотворуваат задните LED светла кои симулираат облик на три канџи, а има и нов натпис кој ќе го разликува од бензинските и хибридните автомобили.

На страна се издвојуваат елементи кои му овозможуваат да се вклопи во некои SUV купеа. Долниот дел од телото е заштитен со низа облоги. Инаку, опремен е со тркала од 19 инчи со графитна завршница. Ако ја оставиме на страна надворешноста, доколку влеземе во внатрешноста на новиот Е-408, брзо ќе се најдеме во дигитално опкружување. Кабината има футуристички дизајн и открива широк спектар на технолошка опрема. Зад компактниот волан се наоѓа 10-инчен 3D дигитална инструментална табла.

Покрај новиот надворешен дизајн и технолошката опрема, сите погледи се вперени во електричниот погонски систем. Развиен на платформата EMP2, „срцето“ на новиот E-408 е литиум-јонска батерија од 58,2 kWh. Батеријата е стандардно поставена во подвозјето на автомобилот, помеѓу тркалата, со цел да се избегне губење на просторот во патничкиот простор.

Енергијата складирана во батеријата главно се користи за придвижување на моторот со 214 КС со 345 Nm максимален вртежен момент. Оваа моќ се постигнува со возење во спортски режим. Во нормалниот режим на работа, моќта е намалена на 190 КС и 300 Nm максимален вртежен момент, а во случајот со режимот Еко, максималната моќност е 170 КС и 270 Nm вртежен момент.

Новиот E-408 има домет од 453 километри според циклусот WLTP. Досега која според Peugeot е повеќе од доволна за значителен дел од возачите да ги покријат секојдневните патувања.

Времето на полнење се разликува, се разбира, во зависност од типот на „електричен штекер“. За полнење со директна струја (DC), E-408 може да се справи со моќност на полнење до 120 kW, што овозможува батеријата да се наполни од 10 до 80 проценти за нешто повеќе од 30 минути и да поврати речиси 100 километри досег за околу 10 минути полнење.

Peugeot потврди дека книгата за нарачки за новиот електричен 408 ќе се отвори веднаш на одредени пазари. Цените се уште не се дефинирани, но како референца може да се земе цифрата од 49.000 евра, колку чини најмоќната plug-in хибридна верзија на овој модел во ЕУ. Е-408 ќе биде во сличен опсег на цени.

Новиот Е-408 ќе се произведува во Франција. Конкретно, процесот на сериско производство на новиот E-408 ќе се одвива во фабриката Stellantis во Мулхаус. Купувачите на одредени земји од ЕУ ќе имаат корист од новата програма за гаранција Allure Care до осум години или 160.000 километри.

притисни ентер