Новиот Peugeot E-408 изби на сцената за да ја означи посветеноста на францускиот производител за одржлива мобилност. Од поважните информации, познато е дека 100 отсто електричната верзија на Peugeot 408 надминува 200 КС и има автономија од над 450 километри, пишува Klix.ba.
Однадвор, Е-408 речиси не се разликува од конвенционалниот модел. Забележливи се само низа карактеристични елементи кои јасно го покажуваат статусот на возило со нулта емисија. Решетката има хромирана завршница што се вклопува во предниот дел. Матрикс LED фаровите се тенки и елегантни. Идентитетот на брендот го отелотворуваат задните LED светла кои симулираат облик на три канџи, а има и нов натпис кој ќе го разликува од бензинските и хибридните автомобили.
На страна се издвојуваат елементи кои му овозможуваат да се вклопи во некои SUV купеа. Долниот дел од телото е заштитен со низа облоги. Инаку, опремен е со тркала од 19 инчи со графитна завршница. Ако ја оставиме на страна надворешноста, доколку влеземе во внатрешноста на новиот Е-408, брзо ќе се најдеме во дигитално опкружување. Кабината има футуристички дизајн и открива широк спектар на технолошка опрема. Зад компактниот волан се наоѓа 10-инчен 3D дигитална инструментална табла.
Покрај новиот надворешен дизајн и технолошката опрема, сите погледи се вперени во електричниот погонски систем. Развиен на платформата EMP2, „срцето“ на новиот E-408 е литиум-јонска батерија од 58,2 kWh. Батеријата е стандардно поставена во подвозјето на автомобилот, помеѓу тркалата, со цел да се избегне губење на просторот во патничкиот простор.
Енергијата складирана во батеријата главно се користи за придвижување на моторот со 214 КС со 345 Nm максимален вртежен момент. Оваа моќ се постигнува со возење во спортски режим. Во нормалниот режим на работа, моќта е намалена на 190 КС и 300 Nm максимален вртежен момент, а во случајот со режимот Еко, максималната моќност е 170 КС и 270 Nm вртежен момент.
Новиот E-408 има домет од 453 километри според циклусот WLTP. Досега која според Peugeot е повеќе од доволна за значителен дел од возачите да ги покријат секојдневните патувања.
Времето на полнење се разликува, се разбира, во зависност од типот на „електричен штекер“. За полнење со директна струја (DC), E-408 може да се справи со моќност на полнење до 120 kW, што овозможува батеријата да се наполни од 10 до 80 проценти за нешто повеќе од 30 минути и да поврати речиси 100 километри досег за околу 10 минути полнење.
Peugeot потврди дека книгата за нарачки за новиот електричен 408 ќе се отвори веднаш на одредени пазари. Цените се уште не се дефинирани, но како референца може да се земе цифрата од 49.000 евра, колку чини најмоќната plug-in хибридна верзија на овој модел во ЕУ. Е-408 ќе биде во сличен опсег на цени.
Новиот Е-408 ќе се произведува во Франција. Конкретно, процесот на сериско производство на новиот E-408 ќе се одвива во фабриката Stellantis во Мулхаус. Купувачите на одредени земји од ЕУ ќе имаат корист од новата програма за гаранција Allure Care до осум години или 160.000 километри.