Пежо го претстави новиот целосно електричен Е-408 (ФОТО)

Семејството на електрични возила на Peugeot сега е комплетирано.

Новиот Peugeot E-408 изби на сцената за да ја означи посветеноста на францускиот производител за одржлива мобилност. Од поважните информации, познато е дека 100 отсто електричната верзија на Peugeot 408 надминува 200 КС и има автономија од над 450 километри, пишува Klix.ba.

Однадвор, Е-408 речиси не се разликува од конвенционалниот модел. Забележливи се само низа карактеристични елементи кои јасно го покажуваат статусот на возило со нулта емисија. Решетката има хромирана завршница што се вклопува во предниот дел. Матрикс LED фаровите се тенки и елегантни. Идентитетот на брендот го отелотворуваат задните LED светла кои симулираат облик на три канџи, а има и нов натпис кој ќе го разликува од бензинските и хибридните автомобили.

На страна се издвојуваат елементи кои му овозможуваат да се вклопи во некои SUV купеа. Долниот дел од телото е заштитен со низа облоги. Инаку, опремен е со тркала од 19 инчи со графитна завршница. Ако ја оставиме на страна надворешноста, доколку влеземе во внатрешноста на новиот Е-408, брзо ќе се најдеме во дигитално опкружување. Кабината има футуристички дизајн и открива широк спектар на технолошка опрема. Зад компактниот волан се наоѓа 10-инчен 3D дигитална инструментална табла.

Покрај новиот надворешен дизајн и технолошката опрема, сите погледи се вперени во електричниот погонски систем. Развиен на платформата EMP2, „срцето“ на новиот E-408 е литиум-јонска батерија од 58,2 kWh. Батеријата е стандардно поставена во подвозјето на автомобилот, помеѓу тркалата, со цел да се избегне губење на просторот во патничкиот простор.

Енергијата складирана во батеријата главно се користи за придвижување на моторот со 214 КС со 345 Nm максимален вртежен момент. Оваа моќ се постигнува со возење во спортски режим. Во нормалниот режим на работа, моќта е намалена на 190 КС и 300 Nm максимален вртежен момент, а во случајот со режимот Еко, максималната моќност е 170 КС и 270 Nm вртежен момент.

Новиот E-408 има домет од 453 километри според циклусот WLTP. Досега која според Peugeot е повеќе од доволна за значителен дел од возачите да ги покријат секојдневните патувања.

Времето на полнење се разликува, се разбира, во зависност од типот на „електричен штекер“. За полнење со директна струја (DC), E-408 може да се справи со моќност на полнење до 120 kW, што овозможува батеријата да се наполни од 10 до 80 проценти за нешто повеќе од 30 минути и да поврати речиси 100 километри досег за околу 10 минути полнење.

Peugeot потврди дека книгата за нарачки за новиот електричен 408 ќе се отвори веднаш на одредени пазари. Цените се уште не се дефинирани, но како референца може да се земе цифрата од 49.000 евра, колку чини најмоќната plug-in хибридна верзија на овој модел во ЕУ. Е-408 ќе биде во сличен опсег на цени.

Новиот Е-408 ќе се произведува во Франција. Конкретно, процесот на сериско производство на новиот E-408 ќе се одвива во фабриката Stellantis во Мулхаус. Купувачите на одредени земји од ЕУ ќе имаат корист од новата програма за гаранција Allure Care до осум години или 160.000 километри.

Крај на една ера: Последните 30 примероци на Фиат 500 се ултралуксузни (ФОТО)

Откако се продадени 3,2 милиони примероци ширум светот, Fiat 500 се повлекува како модел со мотор со внатрешно согорување.

За да ја одбележи оваа прилика, Марани смисли нешто многу посебно. Станува збор за луксузниот модел „Principessa D'oro Nero“, што во превод значи „принцеза во црно и златно“.

Principessa е ограничена на вкупно 30 примероци, а исто така е достапна и како издание на Abarth 695. Сила? 70 КС за Fiat 500, 180 КС за Abarth. Секој автомобил е рачно изработен, а двобојната металик боја е впечатлива: шампањ златен металик и Vesuvius Black Metallic со бургундски пруги.

Покрај тоа, има хромирани украсни ленти на предниот и задниот браник и на појасот. На украсните ленти во висина на појасот (страната на возилото) има украс со кристали, како и високо полиран натпис „МАРАНИ“ и „Принчипеса“.

Темата продолжува на таблата на вратите со високо полиран натпис „Principessa“, заедно со хромирани капачиња на ретровизорите, 16-инчни хромирани тркала со висок сјај, хромирани капаци на тркалата со врежано лого „500“, алуминиумски прагови на вратите и полиран нерѓосувачки челик за издувните облоги.

Внатрешноста на 500 е исто така акцентирана со крем-кожен тапацир со двојни шиени внатрешни површини во форма на дијамант и сребрено извезени букви „Principessa“. Исто така, предните седишта и навлаките на потпирачите за глава се златни, достапни во крем велур или крем кожа со златни облоги и кристални прстени.

Кожениот волан со три краци има влошки од златна кожа, додека рачката на менувачот има металик златен финиш. Кожниот менувач е крем во боја со златни ленти.

Таблата со инструменти доаѓа во Vesuvius Black Metallic (стандарден), Champagne Gold Metallic или Real Ash со лого од хром 500 украсено со кристали. Рачната сопирачка е достапна во крем кожа (стандардна) или хромирана со кристална облога.

Други впечатливи детали вклучуваат црни или крем кожни потпирачи за врати (двете верзии стандардни), кремасти кожни штитници за сонце, облоги од крем кожа на столбовите А и значка „Principessa“ на централната конзола.

Ова специјално издание несомнено се издвојува со ексклузивни и необични детали за автомобил со оваа големина. Столбовите А во патничкиот простор се обложени со крем алкантара ткаенина со сребрена облога за високотонците, а горниот капак на клучот е изработен од полирано сребро 925 или торба извезена со лого Marani за прирачникот, книшка за гаранција и одржување или стругалка за мраз.

Секако, сиот овој луксуз има висока цена. Во зависност од оригиналната верзија, Fiat 500 Edizione Principessa чини меѓу 43.438 и 48.478 евра. Верзијата Abarth е уште поскапа: од 58.438 до 63.478 евра.

Marani моментално развива специјален модел на каросерија Speedster базиран на Abarth 695 C како прототип. Како дел од овој проект, извршени се големи модификации на каросеријата, перформансите на моторот и шасијата. За во иднина се планирани специјални модели базирани на други производители.

CNN: Меланија Трамп побара 250.000 долари за интервју

Пред речиси два месеци Си-Ен-Ен преку издавачот на книги на Меланија Трамп побарале интервју со поранешната прва дама на Америка по повод објавувањето на нејзините мемоари, во кои таа зборува за многу теми за кои досега не зборувала.

Откако размениле неколку мејлови за можно интервју, издавачот минатата недела испратил необично барање на CNN - интервјуто би чинело 250 илјади долари (нешто помалку од 227 илјади евра).

На својата официјална веб-страница, Си-Ен-Ен објави документ испратен до нив од издавачот Skyhorse Publishing, со наслов „Договор за доверливост“. Во него се наведени строги услови за интервјуто и користење на материјал од мемоарите, кои ќе бидат пуштени во продажба на 8 октомври. Дополнително, во договорот стои дека „CNN ќе плати 250 илјади долари“.

Си-Ен-Ен одбиле да го потпишат тој договор и решиле транспарентно да им го покажат на милиони луѓе ширум светот. Но, тогаш започнува пресврт. Неколку дена подоцна, откако друг репортер на Си-Ен-Ен испратил барање до издавачката куќа Skyhorse за превисоката цена за интервјуто, издавачот рекол дека барањето за плаќање било испратено - по грешка.

„Ниту Меланија, ниту некој од нејзиниот тим не знаеше ништо за договорот за необјавување, а документот што беше испратен одразува внатрешна погрешна комуникација за спецификите на интервјуто“, изјавил за Си-Ен-Ен, Тони Лајонс, извршен директор на издавачката куќа Skyhorse.

Плаќањето на јавни личности за интервјуа, особено кога станува збор за сопружници на политички кандидат, не е нешто што редакциите го прифаќаат и, во повеќето случаи, имаат строги насоки против таквите практики. „Ниту една поранешна прва дама никогаш не го направила тоа“, вели Кејт Андерсон Брауер, авторка на „Први дами: благодатта и моќта на модерните први дами на Америка“.

Покрај бараните пари за интервјуто, од репортерот на Си-Ен-Ен што тебало да го прави интервјуто се барало да потпише договор, а секое прекршување ќе ѝ даде право на Меланија или нејзиниот издавач на „ликвидирана отштета од 100.000 долари“.

И додека Си-Ен-Ен ја одбиле поранешната прва дама за сè, Меланија сепак се согласила на второ телевизиско интервју, поточно со Фокс њуз, што беше нејзино прво интервју во последните две години. Прикажала стари семејни и приватни фотографии.

Портпаролот на Фокс њуз изјави за Си-Ен-Ен дека тие не платиле никакви такси за интервјуто и фотографиите на Меланија Трамп.

За потсетување, ова се први мемоари на Меланија. Нејзината канцеларија ги опиша како моќна и инспиративна приказна за жена која „сама го трасирала својот пат, ги надминала сите неволји и ја дефинирала личната извонредност“.

Поранешната прва дама „ги поканува читателите во својот свет нудејќи им интимен портрет на жена која живеела, и сè уште живее, извонреден, необичен живот“, стои во најавата за книгата. Мемоарите на Меланија се полни со лични приказни и семејни фотографии кои таа се уште не ги споделила со јавноста.

Рис Витерспун го пишува својот прв трилер роман во соработка со познат американски писател

Познатата актерка и продуцентка Рис Витерспун сподели со своите следбеници на Инстаграм дека го пишува својот прв трилер роман, во соработка со познатиот автор на мистериозни романи и трилери, Харлан Кобен, кој ќе биде коавтор на романот.

Витерспун сè уште не го открила насловот на книгата, но според веб-страницата за претходна нарачка, таа е закажана за објавување во октомври 2025 година. На истата страница пишува и дека романот на дуото ќе има 352 страници и ќе го дистрибуира Grand Central Publishing, пишува Variety.

Во објавата на Инстаграм, актерката сподели фотографија со Кобен и напиша во описот: „Возбудена сум што можам да кажам дека го пишувам мојот прв трилер со бр. 1 најпродаваниот автор Харлан Кобен! Како огромен обожавател на работата на Харлан , не можам да верувам дека се согласи да работи со мене или јас сум најубедливата личност во светот или идејата за оваа книга е премногу добра. Искрено, едвај чекам сите да ја прочитате.“

Витерспун досега има напишано три книги за деца од серијата „Зафатена Бети“ и ги објави мемоарите „Виски во шолја“ во 2018 година, а соработката со Кобен го одбележува нејзиниот прв роман. Нејзиниот коавтор има напишано 35 романи во својата долга кариера, вклучувајќи ги Win, The Boy from the Woods, Run Away, Fool Me Once и бројни други дела. Наскоро на Нетфликс доаѓа уште една мини-серија базирана на неговиот роман Missing You.

притисни ентер