Лотус силно ја прифати електрификацијата. Покрај најмоќниот спортски автомобил, во понудата вклучи и повеќе електрични производи. Сите тие се дел од амбициозниот бизнис план Vision80, претставен во 2018 година, кој предвидуваше Lotus да стане електричен за само десет години.
Според тој план, Lotus требаше да ги напушти бензинските мотори во 2028 година. Но, во новите пазарни услови, во кои растот на продажбата на електрични автомобили не оди со очекуваното темпо, Lotus е принуден да ја крене рачната сопирачка.
Компанијата сега го објави т.н План за супер хибридни погони, погонски системи каде што има и „продолжувач на опсегот“. Ова значително би го зголемило досегот додека ќе се одржат препознатливите перформанси. Фенг Кингфенг, првиот човек на Lotus групацијата, ја потврди оваа информација велејќи дека Lotus ќе развие Super Hybrid технологија со ултра-брзо plug-in полнење, со турбо мотор со внатрешно согорување за зголемување на вкупниот опсег на 1100 km, пишува Autocar.
Тој не кажа кои модели ќе добијат хибридни погонски агрегати, но Lotus би можел да ги надгради теренецот Eletra и седанот Emey со оваа технологија, како и да го додаде во претстојниот SUV кој ќе му конкурира на Macan на Porsche.
„Во Lotus, секогаш сме ја избирале најдобрата достапна технологија за напојување, без разлика дали е чист бензин, чист електричен, хибриден или со продолжен опсег (EV)“, рече Фенг во интервју за Wall Street Journal (WSJ).
За потсетување, кинескиот премиум EV марка Zeekr, кој исто како и Lotus е во сопственост на Geely, неодамна објави дека ќе почне да нуди plug-in хибридни возила. Lotus испорача 8.631 возило во првите 10 месеци од годината, при што Европа учествува со 35% од продажбата, а Кина 25%.