Сè подолгиот период на чекање за продажба и падот на бројот на регистрации укажуваат на промена на интересот на клиентите.
Според последните податоци, просечниот Cybertruck сега се чека на продажба дури 75 дена, додека во мај тој период бил само 27 дена. Паѓаат и регистрациите на овој модел: од 5.428 нови единици регистрирани во август, бројката падна на 4.335 во септември и 4.039 во октомври.
Тесла се обидува да ја зголеми продажбата со агресивно намалување на цените. Лизингот за Cybertruck беше намален од 999 долари на 899 долари месечно во ноември, со дополнителни поволности како што се три месеци бесплатно брзо полнење и технологија за целосно самостојно возење за сите нарачки испорачани до крајот на годината.
Експертите наведуваат дека проблемот лежи во самиот производ. Уникатниот дизајн на Cybertruck привлекува внимание, но не успева да ги придобие поконзервативните купувачи на пикапи, кои претпочитаат да се одлучат за докажани модели од Ford, Chevrolet и GMC. Додека тие модели често чинат слично колку Cybertruck, купувачите знаат што добиваат, за разлика од моделот на Tesla кој предизвикува двоумења.
Овој пад не ја одразува состојбата на пазарот на електрични возила во целина – на пример, европскиот пазар на електрични возила расте. Сепак, штрајкот во Тесла доаѓа во клучен момент кога конкуренцијата сè поагресивно влегува во игра.
Како Tesla ќе одговори на овој предизвик зависи од нивната способност да понуди модели со пристапни цени и да ја освежи нивната моментална постава. Контроверзната репутација на Маск дополнително ја комплицира ситуацијата, но иднината на компанијата останува интригантна.