Теренецот е сè уште табу тема, но седанот е многу веројатна работа. И електричен, што не треба да изненадува по успехот на Taycan на Porsche. Последните вести сугерираат дека и Мекларен ќе ги следи стапките што претходно ги газеа Порше, Масерати и други.
И додека претходниот шеф на Мекларен, Мајк Флевит, не беше склон да излегува надвор од кругот на чистокрвни спортски автомобили, новиот шеф Мајкл Лајтерс е далеку поотворен за нови комбинации. Така, тој ќе го внесе Мекларен во електричната ера, прво со хибридниот Артур, а потоа и со новиот целосно електричен модел. Во исто време, Лајтерс му открива на британскиот автомобилски магазин Auto Express дека нема да има ништо од директна конкуренција со Lotus и Rimаc.
Според Leiters, електричен хиперавтомобил од 2000 КС не им е на ум, но размислуваат за електричен модел за животен стил. „Технологијата е многу позрела и ни овозможува да ја прилагодиме за да имаме повеќе начини на живот и покорисна цел“, објаснува Лејтерс, откривајќи: „Мислам дека клучната мерка за Мекларен е потенцијално нешто со способноста да се сподели со повеќе патници во автомобилот.
Според подобро упатени извори, теренецот засега треба да биде исклучен. Лејтерс нагласува два аспекта на Мекларен, лесната конструкција и динамичната ДНК на марката. Исто така, цената треба да биде околу 200.000 GBP. Кога се ќе се собере и одземе, голема е веројатноста да се планира спортска лимузина, токму по стапките на она што Porsche го направи со Taycan.
Освен за новиот модел, Лајтерс зборувал и за проблемот со квалитетот на Мекларен. Тој вели дека тие проблеми останале во минатото, а Артур е првиот модел што решиле да го пуштат во продажба дури откако се увериле дека автомобилот е доволно зрел.