Истражување: Македонските граѓани уредно ги сервисираат плаќањата за комуналии и услуги кон банките и осигурителни компании

Од вкупно издадените сметки, на извршување доаѓаат не цели 2 отсто од плаќањата за услуги од банките, осигурителни компании и комуналии.

Македонските граѓани уредно си ги сервисираат плаќањата и уредно одговараат на своите обврски за комуналии и услугите кон банките и осигурителни компании, истакна Весна Деловска, извршител од Скопје, на денешната презентација на истражувањето „Европски навики за плаќање" направено од страна на компанијата „EOS Матрих Македонија".

Таа додаде дека од вкупно издадените сметки, на извршување доаѓаат не цели 2 отсто од плаќањата за услуги од банките, осигурителни компании и комуналии.

– Одговорно тврдам дека рамо до рамо сме со европските земји за навиките за плаќање. Од вкупната отвореност на банките, осигурителни компании и пружатели на комунални услуги, има само не цели 2 отсто кои доаѓаат на извршување. Постои една група социјално ранлива категорија на социјално загрозени семејства. Минатата недела веќе стапија на сила измени на Законот за извршување, со кои веќе се даде едно олеснување во делот на начинот на наплата на тие долгови, рече Деловска и додаде дека од досегашното извршување, лимитирано на една третина од приходот од платата или пензијата на луѓето веќе се донесоа измени, извршувањето ќе се движи на една петина од платата или пензијата.

Потсети дека пред два дена стапил на сила уште еден Закон за отпис на камати и репрограмирање на долгови, и додаде дека резултатите од овој закон ќе ги видиме веројатно за три до четири месеци, бидејќи самите доверители добиле законски рок од три месеци во кои треба нормално да стапат во контакт со должниците, да склучат спогодби и да се договорат за начинот на отплата на тие стари и заостанати долгови.

Катерина Бошковска, генерален директор на компанијата „EOS Матрих Македонија" на денешното обраќање појасни дека проблемите со неплаќање на обврските во европските држави се разликуваат по степенот на морална одговорност, начинот на кој што се пристапува во решавање на проблемот, и правната рамка како потребна сигурност за едно рамноправно решавање на проблемите на двете договорени страни во должничко доверителните односи.

Целта на денешната презентација, како што појасни, е да се направат споредбите, на она што се случува кај нас, и она што е навика во Европа, притоа потенцира дека проблеми со неплаќање на обврските постојат не само кај нас, постојат во европските држави.

-Од нашето истражување резултатите говорат дека Западна Европа и е многу подобра во постапките во процесот на наплатата на своите обврски, од нашите испитаници кај физички лица, се смета дека некаде околу 84 отсто навремено одговараат на своите обврски додека кај правните лица тој процент е 79, додаде таа.

Новина оваа година, како што информира Бошковска, е применета на вештачката интелигенција во процесот на наплатата на побарувањето и тоа за нас како држава истакна дека е особено значајно затоа што ние сакаме да ги следиме новите европски текови.

-Јасно е дека сите ние во напорите да наплатиме мораме да се трудиме да бидеме и социјално одговорни, да ги заштитуваме интересите на нашите клиенти, а од друга страна да сме во линија со регулативата , да ги следиме трендовите на дигитализација и со создавање на една дигиталона стратегија суштински да го редефинираме начинот на кој го водиме својот бизнис, што подразбира целосна дигитална трансформација на применетите бизнис модели и приспособување на стратегиите на бизнисот кон новите услоги, додаде Бошковска.

Истражувањето „Европски платежни навики" компанијата „EOS Матрих Македонија" го спроведе со испитувања на преку 3.400 компании во Европа и споредено со 17 европски земји. /МИА

Маск со повик вештачката интелигенција да се насочи кон вселената и да се насели Млечниот пат

Американскиот милијардер и извршен директор на компанијата за вселенски летови SpaceX (SpaceX) Илон Маск посочи дека на човештвото ќе му бидат потребни милион години за да ја колонизира галаксијата Млечен Пат.

Тој на конференцијата на Институтот Милкен во Калифорнија, што се одржува од 5 до 8 мај, рече дека вештачката интелигенција (ВИ) може да се користи за напредок на целата цивилизација и повика вештачката интелигенција да се насочи кон истражување на вселената.

Маск додаде дека размислувањата за населувањето на галаксијата го наведуваат да размислува за постоењето на вонземјани.

Во разговор со основачот на Институтот, Мајкл Милкен, тој истакна дека е загрижен за заканата од исчезнување на човештвото и како еден од главните ризици го спомена падот на наталитетот.

„Кога една цивилизација нема надворешна закана и напредува, наталитетот нагло опаѓа“, вели бизнисменот.

Авион излета од пистата при слетување во Киншаса, му отпадна моторот (ВИДЕО)

Боинг 737-300 на авиокомпанијата Serve Air Cargo излетал од пистата при слетување на аеродромот во Киншаса.

Иако екипажот не е повреден, авионот е тешко оштетен.

Авионот, со регистрација 9S-AKK, ​​полетал до аеродромот Киншаса (FIH) во главниот град на ДР Конго во неделата, 5 мај. На приближувањето до пистата 24 на надморска височина од 3,35 километри, левиот мотор на CFM 56 престанал да работи од непознати причини.

Сепак, екипажот го продолжил пристапот до аеродромот, надевајќи се дека ќе го приземји скршениот Боинг 737. Авионот 9S-AKK успеал да слета на пистата 24, а по активирањето на системот за превртување на потисок, кој се користи за забавување на авионот, Боинг нагло скршнал надесно и излетал од пистата.

Според The ​​Aviation Herald, екипажот не е повреден.

На фотографиите и видеата направени по несреќата јасно се гледа дека десниот мотор паднал од крилото, додека левиот мотор е целосно уништен.

Авионот бил отстранет по час и половина, а сообраќајот на аеродромот за тоа време бил во прекин. Brussels Airlines Airbus A330-200 на летот SN359 од Луанда (LAD) на пат кон Киншаса не можел да слета во главниот град на ДР Конго. Екипажот на белгиската авиокомпанија кружел над северна Ангола пред да добие дозвола да се приближи и да слета во Киншаса.

Боингот 737-300 бил отстранет подоцна со помош на кранови.

Авионот 9S-AKK бил стар 33 години и е испорачан на Малев како нов во 1991 година, кога е „крстен“ со името Шент Иштван (по првиот унгарски крал). Во 2005 година, авионот се преселил во флотата Kitty Hawk Aircargo и потоа бил претворен од патничка во карго варијанта.

Авионот се придружува на превозникот Serve Air Cargo во 2020 година.

Никол Кидман на Мет Гала во фустан на кој што биле попрошени 800 работни часа (ФОТО)

Креацијата, што ја носеше славната Никол Кидман, вклучувала неверојатни 800 часа рачна работа, со 3.000 пердуви внимателно нанесени на 150 метри свилена органза.

Секој од нив е рачно исечен, превиткан, плисиран и на крајот сошиен. Покрај тоа, уште 400 часа работа во ателјето биле потрошени за трансформирање на оригиналниот изглед на две одделни парчиња во едноделен вечерен фустан, објави Вог.

„Фустанот претставува природен момент од целосниот круг на времето – тоа е прослава на делото на Ричард што ќе живее, но и почит на уметничката визија на Баленсијага која продолжува беспрекорно да ја спојува илузијата на минатото, сегашноста и иднината“, додава Кидман. .

Со оглед на разиграната визија за модата на Никол Кидман, таа и нејзиниот стилист Џејсон Болден сакаа да се погрижат изгледот да биде повеќе од само почит на модната историја.

„Кога дојде време да зборувам за мојот прв настан на Мет Гала со Никол, навистина сакав да започнам во светот што ја инспирира. Таа е вистински уметник и вистински соработник, па разговорот започна со светот на Баленсијага и она што беше размислување. Никол беше неверојатно инспирирана од оваа фотографија на Ричард Аведон, а приказната зад неа беше тотално инспиративна“, вели Болден.

Додека Кидман чекореше по скалите на Мет Гала, правејќи впечатлива поза што го истакна драматичниот преден дел на фустанот, изгледот беше совршено прилагоден за принцеза од бајките, што очигледно беше нејзината намера.

„Обезбедувајќи дека, исто како и Заспаната убавица, ниту еден фустан не „спие“ вистински, почестена сум што вечерва носам креација на Баленсијага“, вели Никол, додавајќи:

„Голема благодарност до извонредните занаетчии за нивната посветеност и одржување на високата мода, и посебна благодарност до Ана Винтур. Ви благодариме на сите што не собравте сите заедно да ги славиме модата и уметноста.

Модниот код за оваа година е „Градина на времето“, концепт инспириран од истоимениот расказ на Џ.Г. Балард од 1962 година. Во основа, темата ја истражува врската помеѓу времето и природната убавина, оставајќи ја вратата широко отворена за посетителите да ја толкуваат овогодинешната мода како што сакаат.

притисни ентер