Иранскиот врховен водач: Муслимани, помогнете му на Хезболах за да му се спротивстави на злото

Врховниот водач на Иран, ајатолахот Али Хамнеи ги повика муслиманите „да застанат покрај народот на Либан и гордиот Хезболах со сите средства што можат и да им помогнат да се спротивстават на злобниот режим (на Израел)“.

„Судбината на овој регион ќе ја решаваат силите на отпорот со лидер на Хезболах“, рече Хамнеи во изјавата откако израелската војска објави дека го убила лидерот на либанската милиција Хасан Насралах.

Откако Хезболах ја потврди смртта на Насрала, иранските медиуми објавија дека генералот Абас Нилфорушан, заменик командант на иранската револуционерна гарда, бил убиен „до Насрала“ во вчерашните израелски напади на јужниот дел на Бејрут.

Портпаролот на иранското Министерство за надворешни работи, Насер Канани, во објава на социјалната платформа Х вети дека „патот на Насрала ќе продолжи, а неговата света цел ќе се постигне со ослободување на Ерусалим“.

Во меѓувреме, двајца регионални претставници информирани од Техеран изјавија за Ројтерс дека Хамнеи е преместен на безбедна локација во земјата и дека безбедносните мерки се засилени. Изворите рекоа дека Иран е во постојан контакт со Хезболах и другите проирански вооружени групи во регионот за да се одреди следниот начин на дејствување по убиството на Насрала.

Вонредна состојба во Перу: Ја губиме битката против организираниот криминал

Деловните здруженија на Перу вчера соопштија дека земјата ја „губи битката“ против организираниот криминал,откако ескалацијата на изнуда ја принуди владата да повика војска за да ѝ помогне на полицијата да ја зајакне безбедноста во главниот град Лима.

Владата на државата на Андите прогласи 60-дневна вонредна состојба во 12 окрузи на Лима во четвртокот, а во уште два вчера, откако возачите на автобусите во градот излегоа на штрајк, барајќи поголема заштита од властите поради бранот изнуда и напади.

„Живееме под опсада на организираниот криминал кој ја презеде контролата врз земјата во алармантно отсуство на државата“, се вели во заедничката изјава на повеќе од 20 трговски здруженија. Организациите (криминални) се движат од индустрија и трговија до увозно-извозни компании, ресторани, па дури и салони за убавина.

„Ниту еден од нашите бизниси, без разлика на големината или секторот, не е безбеден од изнуда“, велат тие. Бизнис групите велат дека организираниот криминал се зајакнува со зајакнување на економските активности кои работат надвор од законот, како што е нелегалното рударство, кое според нив се инфилтрирало во политиката.

Рударските компании известија дека вооружени лица повторно ги нападнале нивните објекти и се поврзани со нелегални рудари. Вонредната состојба, со која се суспендирани правата на некои граѓани на бесплатен превоз, доаѓа во време на притисок од опозицијата и граѓанското општество за повеќе мерки за борба против криминалот што ја загрозува економијата на земјата.

Пежо сака да биде лидер во производството на целосно електрични автомобили, наскоро нов модел

Peugeot сака да стане лидер во областа на целосно електрични возила меѓу европските мејнстрим брендови.

Со моделот Е-208 веќе е лидер во електричниот Б-сегмент во Европа. Францускиот производител на автомобили нуди најширок асортиман на електрични возила меѓу европските брендови.

Целосно новиот E-408, кој ќе биде претставен во Париз како дел од светската премиера, ја комплетира електричната гама од 12 модели.

За да им се олесни на клиентите да се префрлат на возила без CO2, секој електричен модел нуди хибридна и/или plug-in хибридна верзија благодарение на мултиенергетските платформи. Сите модели на Peugeot се опремени со поврзани услуги и вештачка интелигенција ChatGPT4, дизајнирани да овозможат едноставна и моќна интеракција со возилото.

408 е кросовер долг 4,69 метри базиран на платформата EMP2, како најавените електрични верзии на Vauxhall Astra и Peugeot 308. Како и 308, 408 е исто така позициониран во компактниот сегмент (C-сегмент), но на повисокиот крај.

Електричната верзија е веќе најавена како дел од општата премиера на моделот 408. Благодарение на платформата EMP2, технологијата е позната: 156 КС како кај е-308, со капацитет на батерија од 54 kWh (нето 51 kWh). . Опсег? Околу 400 километри.

Батеријата користи NMC811 хемија (80 проценти никел, 10 проценти манган и 10 проценти кобалт). Полнењето се одвива со максимална моќност од 100 kW на еднонасочна струја или до 11 kW на наизменична струја.

Во однос на досегот, бариерата од 700 километри со едно полнење веќе ја поминаа неколку електрични автомобили.

Досега тоа беа претежно луксузни модели како Lucid Air, Mercedes EQS или Tesla Model S. Но, наскоро Peugeot E-3008 од средната класа ќе се приклучи на овој ексклузивен клуб. Автомобилот ќе биде изложен на салонот во Париз од 14 октомври, а потоа ќе биде достапен за нарачка.

Peugeot E-3008 моментално може да се конфигурира само во основната верзија од 157 kW со батерија од 73 kWh и опсег од околу 520 километри.

Најавени се и две други верзии: модел со погон на сите тркала од 240 kW со иста батерија и верзија со долг домет со батерија од 98 kWh и погон на предните тркала од 231 КС. За второто се споменуваше домет од 680 километри, а сега и официјално е потврден дометот од 700 километри, велат од марката.

Прекинати се преговорите во Боинг, штрајкот продолжува - нема договор за 40% повисоки плати

Преговорите за платите во Боинг се запрени бидејќи не е постигнат напредок за прекин на штрајкот, соопшти синдикатот.

Синдикатот доцна синоќа соопшти дека преговорите за платите со Боинг се прекинати и дека во моментов нема планирани датуми за нивно обновување.

„Остануваме отворени за разговори со компанијата, без разлика дали се директни или посредувани“, објави синдикатот на X. Од друга страна, „Боинг“ објави дека „останува посветен на обновувањето на односите со вработените и сака да постигне договор што е можно поскоро и е подготвен да ги продолжи преговорите „во секое време“.

Повеќе од 32.000 работници на Боинг во областите Сиетл и Портланд ја напуштија работата на 13 септември во првиот штрајк од 2008 година, прекинувајќи го производството на авиони, вклучувајќи го и најпродаваниот 737 MAX на Боинг. Синдикатот бара зголемување на платите за 40 отсто и враќање на пензијата со дефинирана помош која беше одземена пред десет години.

Пензискиот план со дефинирани бенефиции е вид на пензиски план во кој работодавачот се обврзува на одредена исплата на пензија, паушален износ или комбинација од нив по пензионирањето, што зависи од историјата на приходите, стажот и возраста на работникот.

„Боинг“ во понеделникот упати подобрена понуда до работниците кои штрајкуваат, која ја опиша како „најдобра и последна“, зголемување од 30 отсто во текот на четири години и враќање на бонусите за перформанси. Синдикатот одговори дека анкетата со членството покажала дека тоа не е доволно.

притисни ентер