Хрватска: Објавени финансиски извештаи за досегашната кампања за избор на претседател

Приморац потрошил најмногу, и најмногу добил од донатори.

Од осумте кандидати за претседател на Хрватска, Драган Приморац (ХДЗ и партнерите) потрошил најмногу, но добил и најмногу од донатори за својата изборна кампања, додека кандидатот на Мост, Миро Буљ најмалку потрошил и добил најмалку донации, покажуваат нивните финансиски извештаи, јавија хрватските медиуми.

Изборните трошоци на Драган Приморац заклучно со 20 декември достигнале 774.400 евра, од можни 1.061.782 евра што секој кандидат може да ги потроши за целата кампања. Тој добил 314.000 евра од донатори, се наведува во извештајот објавен денеска на веб-страницата на Државната изборна комисија.

На второ место по изборни трошоци е Зоран Милановиќ, актуелниот претседател кој бара втор мандат, а го поддржуваат СДП и нејзините партнери - потрошил 167.000 евра.

Трет кандидат е Ивана Кекин од Можемо - 109.500 евра, четврта е независната Марија Селак Распудиќ (104.000 евра), петти е независниот Нико Токиќ Картело со потрошени 78.000 евра.

Далеку зад нив се кандидатот на партијата Домино, Бранка Лозо, која потрошила 29.800 евра, независниот Томислав Јоњиќ со потрошени 11.900 евра и Буљ со 6.200 евра.

Приморац води и по висината на добиените донации - 314.000 евра. На второ место е Селак Распудиќ со 70.300 евра, на трето е Кекин со 39.100 евра, а на четврто Токиќ Картело со 35.300 евра. Јоњиќ од донатори добил 19.300 евра, Милановиќ 8.400 евра, Лозо 1.030 евра, а Буљ само 503 евра.

Колку ќе потрошат претседателските кандидати ќе се знае со сигурност откако ќе ги објават конечните извештаи за финансирање на кампањата, што треба да го направат 30 дена по изборите, односно до 28 јануари 2025 година, јави Хина. /МИА

Чолаку именуван за мандатар на романската влада

Претседателот на Романија, Клаус Јоханис денеска му го даде мандатот за формирање на влада на актуелниот премиер Марсел Чолаку.

Социјалдемократска партија на Чолаку во анкетите на парламентарните избори на 1 декември беше на прво место.

За мандатарот и новата влада треба да се дебатира во Парламентот.

Парламентарните избори се одржаа по претседателските, а во првиот круг победи ултрадесничарскиот кандидат Калин Ѓеорѓеску, а Чолаку беше трет. Неколку дена пред вториот круг од претседателските избори, на 8 декември Уставниот суд ги поништи претседателските избори откако се појавија обвинувања за местење на изборите и за руско мешање.

Се очекува новата коалиција да ја сочинуваат социјалдемократите, централно-десничарската Национал-либерална партија, малата етничка унгарска партија УДМР и националните малцинства. Трите партии се договорија и за заеднички проевропски кандидат за повторените претседателски избори, чиј датум допрва треба да биде објавен. /МИА

Видеолотарија Касинос Австрија спонзор на кошаркарски клуб Струмица

Видеолотарија Касинос Австрија со нова спортска поддршка, како дел од нашата визија за модерна и општествено одговорна компанија. Со задоволство споделуваме дека сме спонзор на кошаркарскиот клуб Струмица.

Видеолотарија Касинос Австрија во рамки на својата визија-верен пријател на спортот, обезбеди спонзорство за уште еден спортски клуб. Овојпат тоа е кошаркарскиот клуб Струмица. Со оваа поддршка ние придонесуваме младите кошаркари на овој клуб, и јуниори и сениори да тренираат и да ги развиваат своите спортски вештини. Средствата од ова спонзорство ќе им овозможат, да ги реализираат зацртаните цели од клубот, успешно да се претстават на сите натпреварувањата кои ги очекуваат.

Претседателот на клубот, Илија Христов, кој воедно е и тренер, изрази огромна благодарност до Видеолотарија Касинос Австрија за поддршката и препознавањето на спортскиот дух кај младите луѓе. Тој додаде дека кошаркарите се пресреќни и силно мотивирани за успех во сезоната која ќе следи.

Видеолотарија Касинос Австрија како модерна и општествено одговорно компанија, ќе остане посветена на поддршката на спортот и спортските настани, кои се од исклучително значење на правилно развивање на младите луѓе. Под слоганот „Играј со најдобрите“, помагаме млади кадри од спортот, образованието, културата, медицина. Во текот на изминатите 10 години за спонзорства и донации издвоивме буџет од над 205 милиони денари.

Најпознатиот божиќен хит на Мараја Кери е издаден пред точно три десетлетија

„All I Want for Christmas Is You“ постави три Гинисови рекорди во 2019 година, вклучувајќи го и насловот на најстримуваната песна на „Спотифај“ (Spotify) во 24 часа.

И 30 години подоцна, Мараја Кери и нејзиниот веќе легендарен хит „All I Want for Christmas Is You“ се неизбежен декор за новогодишните и божиќните празници. Имено, „Билборд“ проценува дека пејачката минатата година заработила 1,86 милиони долари од песната.

Така, песната објавена 1994 година, само за 2023 година би можела да надмине 100 милиони долари во вкупна заработка. А пак, истражување на „Економист“ од 2016 година, посочува дека американската пејачка заработувала во просек 2,5 милиони долари од хонорари секоја година.

„All I Want for Christmas Is You“ постави три Гинисови рекорди во 2019 година, вклучувајќи го и насловот на најстримуваната песна на „Спотифај“ (Spotify) во 24 часа. Во таа смисла, во декември 2018, била пуштена повеќе од 10,8 милиони пати, а тој рекорд повторно е соборен во 2022 година со 21,3 милиони стримови. Песната достигна една милијарда пуштања на „Спотифај“ во декември 2021 година. Редовно го достигнува број 1 на „Билборд хот 100“ во последните четири години.

Познатата поп-пејачка има издадено и други божиќно-новогодишни песни, но се чини, ниедна не ја достигна таа светска слава.

Според „Селебрити нет ворт“ (Celebrity Net Worth), Мараја Кери има богатство со нетовредност од 350 милиони долари. /МИА

притисни ентер