Фото: Милијардери на „скапа“ вечера во приватен авион

Најбогатиот човек на светот, мултимилијардерот Илон Маск се најде во центарот на вниманието откако новоизбраниот претседател на САД,  Доналд Трамп го именуваше за еден од шефовите на новиот Оддел за владина ефикасност,

На социјалните медиуми се појавија интересни фотки од „прескапа“ вечера во приватен авион на неколку познати светски милијардери.

Според фотките може да се види дека и најбогатите луѓе на светот се само обични луѓе дека и тие за вечера некогаш јадат хамбургери од Мекдоналдс.

На фотографиите објавени на мрежата Икс, Маск позира со Трамп и неговиот нов министер за здравство Роберт Кенеди Јуниор и синот на Трамп, Доналд Трамп, во приватен авион, додека јадат храна од Мекдоналдс.

за јавноста е интересен податокот дека скоро сите присутни на фотките се милијаредери.

За прв пат е снимена ѕвезда надвор од нашата галаксија, оддалечена е 160.000 светлосни години

Астрономите за прв пат успеаја да снимат ѕвезда надвор од нашата галаксија, објави Европската јужна опсерваторија (ESO).

Оваа ѕвезда, наречена WOH G64, е оддалечена неверојатни 160.000 светлосни години и е снимена благодарение на неверојатната острина на многу големиот телескопски интерферометар (VLTI) на Европската јужна опсерваторија.

- За прв пат во историјата, успеавме да зумираме и да снимиме ѕвезда што умира надвор од Млечниот Пат - изјави Кеичи Онака, астрофизичар од Универзитетот Андрес Бело во Чиле.

- Откривме лушпа во облик на јајце околу ѕвездата. Возбудени сме поради тоа бидејќи веројатно е поврзано со драстичното исфрлање на материјалот пред ѕвездата што умира да стане супернова - рече тој.

Астрономите досега направија десетици слики од ѕвездите во нашата галаксија, откривајќи ги нивните својства, безброј повеќе ѕвезди постојат во други галаксии, но досега набљудувањето на која било поединечна ѕвезда надвор од Млечниот Пат беше преголем предизвик.

Ѕвездата WOH G64 се наоѓа во Големиот Магеланов Облак, една од помалите галаксии кои орбитираат околу нашата. Астрономите знаат за оваа ѕвезда со децении бидејќи е огромна, околу 2.000 пати поголема од Сонцето, па затоа е класифицирана како црвен суперџин. Научен труд за оваа снимка беше објавен во Астрономија и астрофизика.

За оваа ѕвезда долго време се интересира тимот на Онака. Во 2005 и 2007 година, тие го користеле VLTI во пустината Атакама за да дознаат повеќе за неговите карактеристики и го проучувале со години, но не успеале да снимат слика од самата ѕвезда. За да успеат во ова, тие чекале развој на инструменти од втората генерација наречени GRAVITY. Откако ја споредиле со старите податоци, забележале дека ѕвездата станала потемнета во последната деценија.

- Откривме дека ѕвездата претрпе значителни промени во последните 10 години, што ни даде ретка можност да го следиме животот на ѕвездата во живо - рече Герд Вајгелт, професор по астрономија на Институтот за радио астрономија Макс Планк во Бон и еден од авторите на студијата.

Во последната фаза од својот живот, црвените суперџинови како WOH G64 ги фрлаат своите надворешни слоеви на гас и прашина во процес кој може да потрае илјадници години.

- Оваа ѕвезда е една од најекстремните од тој вид и секоја драстична промена може да и донесе експлозивен крај - изјави Јако ван Лун, директор на опсерваторијата на Универзитетот Кили и коавтор на студијата кој ја набљудува оваа ѕвезда уште од деведесеттите.

Пет часа беше затворен аеродромот Гетвик, на патниците ќе им ги вратат парите за билети (ВИДЕО)

Хаосот траеше повеќе од пет часа на лондонскиот аеродром Гетвик, кој го затвори јужниот терминал од безбедносни причини, ги евакуираше патниците од зградата и ги предупреди „веднаш да излезат и да се држат настрана“.

Тим за отстранување на експлозивни направи беше испратен на аеродромот откако во багажот бил откриен „сомнителен забранет предмет“, соопшти полицијата, додавајќи дека безбедносниот кордон ќе остане на место околу јужниот терминал на аеродромот и дека тим за отстранување експлозивни направи (ЕОД) бил распореден „претпазливо“.

Аеродромот Гетвик, кој се наоѓа на 48 километри јужно од центарот на Лондон, е втор најфреквентен во Велика Британија, а поради денешното затворање на јужниот терминал, сообраќајот во тој дел е значително нарушен, па полицијата ги советува патниците да избегнуваат пристигнување.

Компанијата „Gatwick Express“, која нуди брз трансфер меѓу аеродромот и центарот на Лондон, објави дека нејзините возови не сообраќаат до аеродромот, пренесува Sky News.

Снимките на социјалните мрежи направени надвор од аеродромот покажуваат толпи патници кои се оддалечуваат од зградата на терминалот. На патниците кои стоеле во близина на аеродромот во еден момент им биле дадени заштитни фолии за да се заштитат од дожд и студ, со оглед на тоа дека температурата била само неколку степени над нулата.

Претставниците на аеродромот рекоа дека евакуацијата е „мерка на претпазливост“ и дека безбедноста на патниците и персоналот е нивен главен приоритет и дека работат на решавање на проблемот што е можно поскоро. Во исто време, летовите од северниот терминал се одвивале без никакви проблеми.

Аеродромот препорача одложување на патувањата, додека портпаролот на аеродромот рече дека купените билети ќе бидат вратени без дополнителни трошоци.

Уште еден автомобилски бренд се откажа од планот за електрификација

И покрај значителниот раст на продажбата, култниот британски бренд ги менува плановите.

Лотус силно ја прифати електрификацијата. Покрај најмоќниот спортски автомобил, во понудата вклучи и повеќе електрични производи. Сите тие се дел од амбициозниот бизнис план Vision80, претставен во 2018 година, кој предвидуваше Lotus да стане електричен за само десет години.

Според тој план, Lotus требаше да ги напушти бензинските мотори во 2028 година. Но, во новите пазарни услови, во кои растот на продажбата на електрични автомобили не оди со очекуваното темпо, Lotus е принуден да ја крене рачната сопирачка.

Компанијата сега го објави т.н План за супер хибридни погони, погонски системи каде што има и „продолжувач на опсегот“. Ова значително би го зголемило досегот додека ќе се одржат препознатливите перформанси. Фенг Кингфенг, првиот човек на Lotus групацијата, ја потврди оваа информација велејќи дека Lotus ќе развие Super Hybrid технологија со ултра-брзо plug-in полнење, со турбо мотор со внатрешно согорување за зголемување на вкупниот опсег на 1100 km, пишува Autocar.

Тој не кажа кои модели ќе добијат хибридни погонски агрегати, но Lotus би можел да ги надгради теренецот Eletra и седанот Emey со оваа технологија, како и да го додаде во претстојниот SUV кој ќе му конкурира на Macan на Porsche.

„Во Lotus, секогаш сме ја избирале најдобрата достапна технологија за напојување, без разлика дали е чист бензин, чист електричен, хибриден или со продолжен опсег (EV)“, рече Фенг во интервју за Wall Street Journal (WSJ).

За потсетување, кинескиот премиум EV марка Zeekr, кој исто како и Lotus е во сопственост на Geely, неодамна објави дека ќе почне да нуди plug-in хибридни возила. Lotus испорача 8.631 возило во првите 10 месеци од годината, при што Европа учествува со 35% од продажбата, а Кина 25%.

притисни ентер