Драматичен апел од Италија: Не ги забранувајте дизелите и бензинците во 2035. или пропаднавме

Европската автомобилска индустрија би можела да биде во сериозна криза доколку не се одложи забраната за производство на бензински и дизел автомобили, која е закажана за 2035 година.

Вака предупредува италијанскиот министер Адолфо Урсо, а го поддржуваат половина од земјите на Европската унија, пишува Форбс.

Италијанскиот министер за економија Адолфо Урсо предупреди дека забраната за производство на традиционални автомобили ќе резултира со тешка криза во автомобилскиот сектор. Тој сака таа забрана закажана за 2035 година да биде разгледана и ревидирана.

Како што пишува ФТ, цитиран од National Review, податоците покажуваат дека планот не е одржлив. Stellantis, најголемиот италијански производител на автомобили, го запре производството на автомобили во Торино на еден месец бидејќи побарувачката за електричната верзија на Fiat 500 е слаба. Неговата цена е 30.000 евра, додека хибридната е 17.700. Сепак, дури и хибридите, чија продажба се зголемува, не би требало да се продаваат по 2035 година.

Германски Фолксваген неодамна ги предупреди работниците дека повеќе нема да ја почитува својата децениска гаранција за работа. Околу 165.000 луѓе работат во италијанската автомобилска индустрија, а околу 780.000 во Германија.

Производството на автомобили во Италија паднало за повеќе од една третина во првите седум месеци од оваа година, во споредба со истиот период во 2023 година. Продажбата на хибридни возила во Италија пораснала за 16 отсто во периодот од јануари до август, во споредба со истиот период минатата година, додека продажбата на електрични возила е намалена за 12 отсто.

Агенција Нова пренесува дека Урсо тврди дека некои земји како Германија и Шпанија се за задржување на 2035 година како цел, но сметаат дека допрва треба да се создадат услови за тоа да се случи. Многу други би сакале да ја поместат целта кон пореален датум.

Производството пропаѓа, а Кинезите би можеле да профитираат од сѐ. Доколку целата европска индустрија не се прилагоди во рокот, нема да има доволно батерии, па европските производители ќе бидат принудени да ги набавуваат од Кина.

Пежо сака да биде лидер во производството на целосно електрични автомобили, наскоро нов модел

Peugeot сака да стане лидер во областа на целосно електрични возила меѓу европските мејнстрим брендови.

Со моделот Е-208 веќе е лидер во електричниот Б-сегмент во Европа. Францускиот производител на автомобили нуди најширок асортиман на електрични возила меѓу европските брендови.

Целосно новиот E-408, кој ќе биде претставен во Париз како дел од светската премиера, ја комплетира електричната гама од 12 модели.

За да им се олесни на клиентите да се префрлат на возила без CO2, секој електричен модел нуди хибридна и/или plug-in хибридна верзија благодарение на мултиенергетските платформи. Сите модели на Peugeot се опремени со поврзани услуги и вештачка интелигенција ChatGPT4, дизајнирани да овозможат едноставна и моќна интеракција со возилото.

408 е кросовер долг 4,69 метри базиран на платформата EMP2, како најавените електрични верзии на Vauxhall Astra и Peugeot 308. Како и 308, 408 е исто така позициониран во компактниот сегмент (C-сегмент), но на повисокиот крај.

Електричната верзија е веќе најавена како дел од општата премиера на моделот 408. Благодарение на платформата EMP2, технологијата е позната: 156 КС како кај е-308, со капацитет на батерија од 54 kWh (нето 51 kWh). . Опсег? Околу 400 километри.

Батеријата користи NMC811 хемија (80 проценти никел, 10 проценти манган и 10 проценти кобалт). Полнењето се одвива со максимална моќност од 100 kW на еднонасочна струја или до 11 kW на наизменична струја.

Во однос на досегот, бариерата од 700 километри со едно полнење веќе ја поминаа неколку електрични автомобили.

Досега тоа беа претежно луксузни модели како Lucid Air, Mercedes EQS или Tesla Model S. Но, наскоро Peugeot E-3008 од средната класа ќе се приклучи на овој ексклузивен клуб. Автомобилот ќе биде изложен на салонот во Париз од 14 октомври, а потоа ќе биде достапен за нарачка.

Peugeot E-3008 моментално може да се конфигурира само во основната верзија од 157 kW со батерија од 73 kWh и опсег од околу 520 километри.

Најавени се и две други верзии: модел со погон на сите тркала од 240 kW со иста батерија и верзија со долг домет со батерија од 98 kWh и погон на предните тркала од 231 КС. За второто се споменуваше домет од 680 километри, а сега и официјално е потврден дометот од 700 километри, велат од марката.

Прекинати се преговорите во Боинг, штрајкот продолжува - нема договор за 40% повисоки плати

Преговорите за платите во Боинг се запрени бидејќи не е постигнат напредок за прекин на штрајкот, соопшти синдикатот.

Синдикатот доцна синоќа соопшти дека преговорите за платите со Боинг се прекинати и дека во моментов нема планирани датуми за нивно обновување.

„Остануваме отворени за разговори со компанијата, без разлика дали се директни или посредувани“, објави синдикатот на X. Од друга страна, „Боинг“ објави дека „останува посветен на обновувањето на односите со вработените и сака да постигне договор што е можно поскоро и е подготвен да ги продолжи преговорите „во секое време“.

Повеќе од 32.000 работници на Боинг во областите Сиетл и Портланд ја напуштија работата на 13 септември во првиот штрајк од 2008 година, прекинувајќи го производството на авиони, вклучувајќи го и најпродаваниот 737 MAX на Боинг. Синдикатот бара зголемување на платите за 40 отсто и враќање на пензијата со дефинирана помош која беше одземена пред десет години.

Пензискиот план со дефинирани бенефиции е вид на пензиски план во кој работодавачот се обврзува на одредена исплата на пензија, паушален износ или комбинација од нив по пензионирањето, што зависи од историјата на приходите, стажот и возраста на работникот.

„Боинг“ во понеделникот упати подобрена понуда до работниците кои штрајкуваат, која ја опиша како „најдобра и последна“, зголемување од 30 отсто во текот на четири години и враќање на бонусите за перформанси. Синдикатот одговори дека анкетата со членството покажала дека тоа не е доволно.

Популистите на чело со милијардерот Бабиш победија на изборите во Чешка

Популистичката опозициска партија АНО, предводена од поранешниот премиер Андреј Бабиш, освои најмногу места на дополнителните избори за чешкиот Сенат.

Вториот круг од изборите заврши деенска, а по пребројувањето на гласовите беше потврдено дека АНО освоила вкупно осум мандати, што е зголемување за седум пратенички места.

Либерално-конзервативните владејачки партии освоија вкупно 15 сенаторски места, иако претрпеа одредени загуби. Граѓанската демократска партија (ОДС) на Петар Фиала победи само во пет од десетте изборни единици што ги бранеше.

Унијата на градоначалници и независни (СТАН) на министерот за внатрешни работи Вито Ракушан обезбеди шест места, Христијанско-демократската унија (КДУ-ЦСЛ) две, а конзервативната партија ТОП09, исто така, две места. Излезноста од 17,5 отсто во вториот изборен круг, непосредно по катастрофалните поплави на истокот на Чешка, беше исклучително слаб.

Партијата АНО, предводена од милијардерот Бабиш, веќе извојува чиста победа на регионалните избори пред една недела. Партијата соработува на ниво на ЕУ со унгарската Фидес и Партијата на слободата на Австрија (FPÖ).

Изборите се сметаа за важен тест за расположението на гласачите пред изборите следната година за долниот, Претставничкиот дом, поважниот од двата парламентарни дома. Третина од 81 место во Сенатот се избираат на секои две години. Сенатот, заедно со Претставничкиот дом, врши законодавна улога и може да ги блокира уставните измени.

притисни ентер