Работниците во производствените погони на Боинг лоцирани главно во и околу Сиетл, членови на областа 751 на Меѓународниот синдикат на работници во метал и воздухопловство, одлучија да го отфрлат последниот предлог на раководството за ставање крај на штрајк.
Според резултатите од гласањето, дури 64 отсто од членовите на синдикатот одбиле да прифатат зголемување на платите за 35 отсто, како и други отстапки и бонуси. Ставот останал ист: зголемување на платите за 40 отсто, со враќање на пензиската програма која беше укината во 2014 година.
Штрајкот, кој трае повеќе од 40 дена (од 6 септември), во голема мера придонесе за катастрофалните резултати од работењето на Боинг, кој вчера ги објави резултатите за третиот квартал, при што заработиле 6,2 милијарди долари. Дополнителен проблем што тежи на билансот на глобалниот производител на авиони е загубата од две милијарди долари во секторот на одбранбената индустрија, пренесува CNBC.
„Има последици кога една компанија ги малтретира своите работници со години“, рече Џон Холден, претседател на округот 751, во изјавата за објавување на гласањето. „Работниците на „Боинг“ велат дека се целосно и силно посветени на враќањето на повеќе од она што компанијата им го одзеде во текот на повеќе од една деценија“, додаде Холден.
Штрајкот не е единствената причина за загубата на пари на компанијата: тие вклучуваат загуба од 3 милијарди долари поради доцнење на производството на 777X, што наиде на проблеми за време на пробните летови, дополнително одложувајќи ги плановите за првите испораки на клиентите до 2026 година, заедно со плановите за прекин на производството на товарниот авион од моделот 767.
Кели Ортберг, новиот извршен директор на Боинг, кој беше релативно низок профил откако ја презеде функцијата извршен директор пред два месеци, пред медиумите пред гласањето на синдикатот изјави дека Боинг треба „да постави нови приоритети и да создаде послаба, пофокусирана организација“.
Ортберг истакна дека менаџерите треба да бидат „поблиску до инженерските лаборатории и подот на фабриката“, пренесува CNN:
„Првата работа што треба да направиме е да го стабилизираме бизнисот. И очигледно, надминувањето на штрајкот е првиот голем чекор кон тоа“, рече Ортберг. „Тоа е поважно за нашата долгорочна иднина. Да се вратиме на производство на авиони, на испорака на добри авиони“.
Тој не прецизира временска рамка во која Боинг може да се врати на производство на 38 737 Max авиони месечно, како што беше пред штрајкот.
„Многу е потешко да се рестартира ова производство отколку да се запре“, рече тој. „Многу е поважно да го направиме ова правилно отколку брзо. Очекувам дека ќе имаме тежок камбек“.
Акциите на Боинг, веќе намалени за 39% оваа година пред извештајот, паднаа за повеќе од 3% по неговите коментари до инвеститорите и најавата за загуба од 6,2 милијарди.