Иако секој модел има различни улоги и функции, и двата имаат за цел да ја зајакнат воздушната моќ на Кина и технолошката предност во спорните воздушни простори.
„J-35A“, прикажан во лет на споменатиот саем, е одговорот на Кина на американскиот „F-35“, со сличности во дизајнот, но со поставување со два мотори наместо конфигурацијата со еден мотор на американскиот „F-35“.
Тоа беше, исто така, првиот поглед на јавноста на „Ј-35А“, авион кој еволуираше од прототип кој прв пат полета во 2012 година и оттогаш е силно модифициран.
Се вели дека „Ј-35А“ е опремен со напредни „стелт“ и разузнавачки функции, со што се подобрува неговата способност да се координира со други кинески авиони во електронското војување.
Кинеските државни медиуми го истакнаа широкиот опсег на мисии на борбениот авион, вклучувајќи воздушна борба против авиони од четврта и петта генерација, пресретнување бомбардери, крстосувачка ракетна одбрана, копнен напад и спротивставување на противничката воздушна одбрана.
Покрај ова, беше прикажан и модел на „Ј-20S“, првиот борбен невидлив авион со две седишта во светот, развиен како напредна верзија на постоечкиот „Ј-20“.
Иако „Ј-20S“ првпат беше виден во 2021 година, неговото присуство во Жухаи следеше по одлуката на кинеското Министерство за национална одбрана да го декласифицира неговото постоење.
Официјалните лица рекоа дека „Ј-20S“ има супериорни способности за воздушна супериорност, прецизни удари против копнени и морски цели, електронско заглавување и тактичко командување и контролни операции. Исто така, „J-20S“ има можност да се вмрежува со беспилотни летала во борба.