Токму така, дури и четвртина век по неговото лансирање, стариот добар концепт е задржан. Изданието GT3 сè уште е придвижувано од атмосферски мотор, и покрај актуелниот тренд на електричен погон. И поради тоа може да му се прости фактот што моќноста на моторот не е зголемена во однос на претходникот.
Во јазикот на бројките, неговиот мотор сега ги произведува истите 510 КС при 9000 вртежи во минута, но со 450 Nm вртежен момент или 20 Nm помалку од порано. Но, ако мислите дека ништо не се променило освен инсталирањето на катализатор, се лажете.
Покрај два филтри за честички и четири катализатори, моторот доби неколку модификации, вклучително и изменета глава на цилиндерот.
Променети се и односите во менувачот. Да, купувачот избира помеѓу 6-брзински мануелен менувач и 7-брзински менувач со двојна спојка. GT3 RS позајми некои делови од шасијата, а заедно со светлата и каросеријата придонесуваат за зголемување на надолната сила.
GT3 може да биде опремен со гуми за патека, а се нуди и пакетот Weissach, кој ја намалува тежината на автомобилот благодарение на карбонските елементи на каросеријата и магнезиумските бандажи (опција). Од другата страна на спектарот е Touring пакетот, кој вклучува вградување на задните седишта, но и движење на големото задно крило.
Внатрешноста е позната од класичниот 911 со некои нови детали како што се карбонските рамки на седиштата, како и долгата листа на опции. Сепак, имајте на ум дека масата на автомобилот е само 1420 кг.
Продажбата на овој модел започнува до крајот на годината, но по значително повисоки цени. Имено, во Германија почнува од 209.000 евра.