Сепак, ова не се единствените опции, тука се и основниот модел Macan и Macan 4S.
Најголемата новост овде е Macan, бидејќи е единствениот понуден модел со еден мотор, со погон на задните тркала, а Porsche вели дека првенствено е фокусиран на „високата ефикасност и опсегот“.
Го користи истиот мотор на задната оска како и Macan 4, што значи дека има 360 КС со лансирање и 340 КС при секојдневно возење. Со други зборови - доволно. Максималниот вртежен момент е 563 Nm, а забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 5,7 секунди.
Максималната брзина е 220 km/h, Macan е за 110 kg полесен од Macan 4, батеријата е сè уште 100 kWh, а Porsche проценува (ако не патувате насекаде со полна брзина) максимален опсег на WLTP од 640 km. Звучи импресивно.
Од друга страна, Macan 4S го пополнува просторот помеѓу Model 4 и Turbo, па има два мотори и софистициран систем за дистрибуција на вртежен момент на Porsche. Користи нов мотор на задната оска и истиот преден мотор како и моделите 4 и Turbo, со моќност од 516 КС со лансирање и 450 КС севкупно.
Максималниот вртежен момент е 820 Nm, забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 4,1 секунди, а максималниот опсег е 605 km. Macan 4S, исто така, доаѓа со системот за управување со активна суспензија на Porsche (во основа адаптивни амортизери) како стандард, а можете да нарачате адаптивна воздушна суспензија, Porsche Torque Vectoring Plus и управување со задната оска како опции.
Со оваа најнова надградба, исто така, има нова опција за целата палета на Macan - сега можете да го имате „пакетот за теренски дизајн“ кој носи редизајниран преден браник (за подобар агол на пристап), многу пластични облоги, 21 инчи тркала со дизајн за патишта и некои шини на покривот. Има нова Slate Grey Neo боја, како и нов дизајн на тркала од 20 инчи.
Porsche потврди дека двата нови Macan сега се достапни за нарачка, а основниот модел во Европа започнува од 77.700 евра. Моделот 4S започнува од 87.200 евра, што значи дека сепак е за околу 23.100 евра поевтин од моделот Турбо.