Вели изградбата на ваква пруга, кој е од исклучително важна од економски апсект за државата, била негов сон, и уверува дека додека е министер ќе ја почне и ќе ја изгради, а проект како што посочува имало уште од 1978 година.
Планот, вели му е возовите да сообраќаат со 200 км на час за патници и 120 км на час за карго возови, зависно од теренот километар брза пруга, според ресорниот министер би чинела од 6 до 10 милиони евра, па за 215 километри од Табановце до Гевгелија пругата би чинела околу 2 милијарди евра.
„Веќе 2 многу сериозни западноевропски држави се заинтересирани и да го финансираат и да го градат проектот... да го финансираат што преку грантови,што преку кредити... и секако да понудат компании што ќе го изграда затоа што се работи висока технологија. Јас проектов ќе го завршам убеден сум во тоа, и нема да биде изграден од кинска, руска или индиска компанија...“- -изјави Александар Николовски – министер за транспорт.
За третата фаза, пак од пругата со Бугарија вели не се откажуваат како Влада, но за да се направи мора да се договори заеднички прокет со соседите. Николовски изјави дека досега имало еден состанок на експертско ниво со Бугарија, што според него претставувало добар старт, а земјава, како што отркива има предлог - а тоа е заеднички проект и заедничко тендерирање за изведба со Бугарија. Вака проектираната траса уште еднаш повтори е неизводлива, според него подобра опција е трасата Штип – Делчево – граница со Бугарија или Штип – Радовиш – Ново село – граница со Бугарија.наместо к. паланка
„Проектот е проектиран од грчко шпанска фирма која во моментов е во ликвидација, станува збор за истата фирма која не успеала да го заврши проектот за клиничката болница во Штип....
Нашиот предлог е да имаме заендички прокет... границите се вештачка работа, и да видиме која линија е најизводлива и таа линија да ја избереме и заеднички да обезбедиме средства, што од домашни, што од ЕУ, што од грантови и да имаме еден заеднички тендер. “--изјави Александар Николовски – министер за транспорт.
А токму Коридор 10 и 8, биле главните теми кој министерот ги отворил и на денешниот министерски состанок во Будимпешта, каде како што посочија од ресорното министерство посебен фокус се става на железничкиот сектро, мери и стратегии за потребни за воспоставување на брза железничка мрежа.