Сепак, секојдневно на улиците наидуваме на оние на кои одредени основни маневри, како што е паркирањето, сè уште се предизвик, објави Ауто Клуб.
Инспирирани од постоечките налепници како белата „L“ која се користи за означување на возилата на кандидатите кои се на обука и зелената „P“ наменета за новите возачи, во Велика Британија е воведена нова налепница - „Б“ за лошо паркирање.
Овој знак е наменет да го привлече вниманието на другите возачи за да обезбедат дополнително трпение и простор за возачите кои имаат проблеми со маневрирањето при паркирање.
Според Scrap Car Comparison, која ја потекна идејата, налепницата „B“ е достапна бесплатно во ограничен број преку нивната веб-страница. Широка примена се очекува следната година.
Од компанијата велат дека целта на оваа иницијатива е да се поддржат возачите кои имаат вознемиреност или несигурност при паркирање, со надеж дека дополнителниот знак ќе им помогне да стекнат доверба.
Сепак, мислењата се поделени. Додека некои сметаат дека идејата е корисна, сообраќајните експерти ја критикуваат нејзината имплементација. Според нивното мислење, наместо да користат налепница, возачите треба да бараат дополнителна обука за да ги подобрат своите возачки способности.
Лансирањето на оваа налепница следи по истражувањето на Scrap Car Comparison, спроведено на 1.390 возачи кои признале потешкотии при паркирање. Резултатите покажуваат дека сопствениците на германските премиум брендови најчесто го нагласуваат овој проблем.
Најголем процент од испитаниците кои имаат проблеми со паркирањето се сопственици на BMW - дури 68% од нив веруваат дека би можеле да ги подобрат своите вештини. Следат возачите на Audi (64%) и Mercedes (63%). Проблемот не им избега на сопствениците на јапонски автомобили, како Honda (63%) и Toyota (51%), додека Kia (48%) и Citroen (47%) се нешто подолу на листата.
Ова се марките со најголем процент на возачи кои признаваат дека имаат потешкотии при паркирање:
• BMW: 68%
• Audi: 64%
• Mercedes-Benz: 63%
• Хонда: 63%
• Тојота: 51%
• Kia: 48%
• Citroen: 47%
• Форд: 47%
• Hyundai: 46%
• Fiat: 45%
Дали налепницата „Б“ е решение или уште еден проблем? Останува да се види дали оваа идеја навистина ќе им помогне на возачите или ќе предизвика дополнителни контроверзии меѓу експертите и јавноста.