GranTurismo доаѓа во три верзии. Влезот е Модена, чиј 3.0 V6 twin-turbo мотор произведува 496 КС. Следува Trofeo со истиот мотор, но засилен до 557 КС. На местото на врвните перформанси е електричниот Folgore кој располага со дури 761 КС и капацитет на батеријата од 92,5 kWh.
Знаевме сѐ што беше кажано претходно, но сега можеме да ја видиме и кабината. Го носи концептот за седење 2+2, а Maserati ќе понуди неколку основни стилови, но и бројни опции за персонализација.
Очекувано, поголемиот дел од предната арматура се одликува со дизајнот што се гледа кај новиот Grecale, а најголемата иновација се деловите на арматурата обложени со кожа. Modena е во беж-црна комбинација со дрвени влошки, Trofeo носи црно-црвена комбинација со карбонски детали, а Folgore е во бело-син стил.
Очекувано, кокпитот е дигитален, а продолжува до централниот инфозабавен екран со дијагонала од 12,3 инчи. Има и дополнителен екран од 8,8 инчи, луксузен дигитален часовник и head-up дисплеј. На некои можеби им пречи тоа што нема физички прекинувачи за вентилација и контрола на климата, но Maserati нагласува дека контролата преку контролите чувствителни на допир е многу едноставна и брза.
Точката на i е воланот со копче Strat-stop и прекинувач Manettino, познат од гореспоменатиот модел на Grecalе.
Сите седишта, вклучувајќи ги и оние во вториот ред, изгледаат многу удобно. Треба да има доволно простор за главата, но ќе биде тесна за колената.
На крајот на краиштата, ова е чистокрвен GT, а тоа е поддржано од одличниот Sonus Faber hi-fi систем со 19 звучници и моќност од 1195 W. Зашиеното лого на секое седиште, заедно со италијанското знаме на арматурата и натписите „Since 1914“ се деталите кои го прават Maserati популарен.