ЛДП: Забрана на Тик-Ток за малолетници по примерот на Албанија

Албанија се грижи за своите деца и во Албанија одлучуваат Албанците, изјави  првиот човек на Владата Еди Рама

Албанија се грижи за своите деца и во Албанија одлучуваат Албанците, изјави првиот човек на Владата Еди Рама, непосредно откако кинеската интернет компанија БајтДенс, во чија сопственост е платформата Тик Ток, побара „итно појаснување од албанската влада“ за одлуката за затворање на платформата во рок од една година.

Владата како што изјави Рама, одлуката ја донела по ладнокрното убиство на 14-годишниот мартин цани,ученик од училиштето „Фан Ноли’ во ноември годинава по кавга со негов соученик, и по едномесечни консултации меѓу претставниците на образованието и родителите

-Забраната на ТикТок за (најмалку) една година во Албанија не е избрзана реакција на еден инцидент, туку внимателно разгледана одлука донесена во консултација со родителските заедници во училиштата низ целата земја. ТикТок нема основа да бара појаснувања од Албанија бидејќи во Албанија одлуките ги носат Албанците, а не сопствениците на алгоритмот на ТикТок. Или ТикТок ги штити децата од Албанија или Албанија ќе ги заштити своите деца од ТикТок, се вели во реакцијата на албанскиот премиер.

Од друга страна, од кинеската компанија наведуваат дека не нашле докази дека сторителот или жртвата на тепачката пред училиштето „Фан Ноли“ во Тирана, ја користел платформата.

И во земјава во изминатиов период имаше десетици случаи на повредени деца, кои биле навлечени на предизвикот Супермен на апликацијата Тик Ток, поради што некои со потешки повреди завршија во болница, а најмладиот беше со само 10 години . забрана на тик ток но и регулирање на работата на другите социјални мрежи кај нас, побара партијата лдп.

-Децата стануваат жртви на опасни игри кои се пласираат преку социјалните мрежи. Тие содржини, под маската на „забава“, претставуваат сериозна закана за нивното физичко и ментално здравје, а ние како општество мора да преземеме одговорност и да ги спречиме ваквите несреќи. Немањето соодветна контрола врз содржините кои се достапни на социјалните мрежи овозможува ваквите „игри“ да стигнат до најранливите корисници, велат од лдп.

Комуникологот Бојан Кордалов смета дека наместо забрана Македонија треба да се насочи кон едукација и подигање на свеста за штетноста на Тик-Ток, но и да развие јасна статегија за можностите кои ги дава интернетот.

Албанија е првата земја во регионот која ја забрани платформата Тик-Ток. Користење на апликацијата е делумно или целосно забрането во повеќе земи, како Канада, Данска, ЕУ, Холандија, Нов Зеланд, Норвешка, Велика Британија, и САД. Во Франција на децата до 15 годишна возраст не им е дозволено да користат социјални медиуми, освен ако имаат дозвола од нивните родители.

Австралија неодамна го усвои најстрогиот закон за социјални медиуми во светот, забранувајќи им на децата под 16 години да користат каква било платформа.

Мажот кој со автомобил влета меѓу ученици во Кина, е осуден на условна смртна казна (ВИДЕО)

Маж од кинеската провинција Хунан, Хуанг Вен, е осуден на условна смртна казна бидејќи со својот автомобил влетал во ученици од основно училиште, објави кинеската новинска агенција Ксинхуа.

Нападот се случил на 19 ноември во седум часот наутро, кога Хуанг со своето возило прегазил 18 основци. Возилото застанало поради техничка грешка, а пријавениот излегол од возилото и продолжил да ги напаѓа луѓето во близина.

Во инцидентот повредени се вкупно 30 лица, а причинета е и голема материјална штета на јавен и приватен имот.

Според судот, Хуанг го сторил делото бидејќи претходно изгубил пари и се скарал со семејството.

Условната смртна казна значи дека казната може да се одложи или укине врз основа на одредени околности како што се нови докази или жалба.

СДСМ: Власта на ВМРО-ДПМНЕ е неспособна и во лето и во зима

Секој ден се повеќе станува јасно дека неспособноста на оваа власт не само што е алармантна, туку и опасна за безбедноста и секојдневниот живот на граѓаните.

Патиштата ширум државата се целосно неисчистени, граѓаните остануваат заглавени во снегот, а државните служби повторно се „изненадени“ од временските услови, како да е јули а не декември.

Превојот Стража е блокиран и не може да се помине. Автопатот Скопје-Тетово-Гостивар, кој е од клучно значење, не е исчистен, а движењето по превојот Плетвар е отежнато, со сериозни ризици за возачите. Патот до Галичник е непрооден веќе еден месец, оставајќи го локалното население во целосна изолација. Граѓаните се оставени сами на себе, додека Македонија пат и Министерството за внатрешни работи не покажуваат никаква координација или способност за решавање на проблемите.

Летото зад нас го обележаа катастрофални пожари, при што изгореа десет проценти од територијата на државата, поради несоодветно управување и задоцнета реакција. Наместо да научи од своите грешки, власта продолжува со истата епска неспособност и денес, во зимски услови, го доведува населението во сериозен ризик.

СДСМ уште еднаш укажува дека ВМРО-ДПМНЕ мора веднаш да престане да ги игнорира своите обврски кон граѓаните и да почне да работи, да управува со државата со сериозност и одговорност. Ако не се способни да го направат тоа, нивното место е надвор од власта, бидејќи државата и нејзините граѓани заслужуваат подобро!, се наведува во партиското соопштение.

Британските возачи ги избегнуваат автомобилите со ознака „Б“– знак дека зад воланот е лош возач

Кога возачите ќе го положат возачкиот испит, се претпоставува дека ги совладале сите вештини потребни за безбедно возење.

Сепак, секојдневно на улиците наидуваме на оние на кои одредени основни маневри, како што е паркирањето, сè уште се предизвик, објави Ауто Клуб.

Инспирирани од постоечките налепници како белата „L“ која се користи за означување на возилата на кандидатите кои се на обука и зелената „P“ наменета за новите возачи, во Велика Британија е воведена нова налепница - „Б“ за лошо паркирање.

Овој знак е наменет да го привлече вниманието на другите возачи за да обезбедат дополнително трпение и простор за возачите кои имаат проблеми со маневрирањето при паркирање.

Според Scrap Car Comparison, која ја потекна идејата, налепницата „B“ е достапна бесплатно во ограничен број преку нивната веб-страница. Широка примена се очекува следната година.

Од компанијата велат дека целта на оваа иницијатива е да се поддржат возачите кои имаат вознемиреност или несигурност при паркирање, со надеж дека дополнителниот знак ќе им помогне да стекнат доверба.

Сепак, мислењата се поделени. Додека некои сметаат дека идејата е корисна, сообраќајните експерти ја критикуваат нејзината имплементација. Според нивното мислење, наместо да користат налепница, возачите треба да бараат дополнителна обука за да ги подобрат своите возачки способности.

Лансирањето на оваа налепница следи по истражувањето на Scrap Car Comparison, спроведено на 1.390 возачи кои признале потешкотии при паркирање. Резултатите покажуваат дека сопствениците на германските премиум брендови најчесто го нагласуваат овој проблем.

Најголем процент од испитаниците кои имаат проблеми со паркирањето се сопственици на BMW - дури 68% од нив веруваат дека би можеле да ги подобрат своите вештини. Следат возачите на Audi (64%) и Mercedes (63%). Проблемот не им избега на сопствениците на јапонски автомобили, како Honda (63%) и Toyota (51%), додека Kia (48%) и Citroen (47%) се нешто подолу на листата.

Ова се марките со најголем процент на возачи кои признаваат дека имаат потешкотии при паркирање:

• BMW: 68%

• Audi: 64%

• Mercedes-Benz: 63%

• Хонда: 63%

• Тојота: 51%

• Kia: 48%

• Citroen: 47%

• Форд: 47%

• Hyundai: 46%

• Fiat: 45%

Дали налепницата „Б“ е решение или уште еден проблем? Останува да се види дали оваа идеја навистина ќе им помогне на возачите или ќе предизвика дополнителни контроверзии меѓу експертите и јавноста.

притисни ентер