За разлика од својот претходник, најпрестижниот модел на Ферари нема V12 мотор. Ништо не изгуби во однос на моќноста и перформансите, но звукот си го плати данокот. Барем така сугерира најновото видео објавено на каналот на YouTube NM2255.
Ф80 излета на патеката во Имола овој викенд, каде што можеше да се види на дело за прв пат. Иако звукот на моторот веројатно нема да собори некого од нозе, овој автомобил е скок од седум милји во сè друго. Напредок, со кој конкуренцијата ќе биде тешко притисната да се следи.
Првиот и јасен одговор се крие во самата Формула 1 и особено болидот на Ле Ман од кој е преземена основата на возењето.
Шефот за маркетинг на Ферари, Енрико Галиера, објасни дека Ферари одлучил да го опреми хиперавтомобилот со најнапредниот и најдобриот мотор што го имале на располагање. Тоа е јасна порака дека Ферари не го задржува носталгија кога станува збор за инженерски одлуки.
„Го поставивме прашањето дали да го користиме најпознатиот мотор [V12] или моторот со најдобри перформанси [V6] и решивме да одиме со моторот со најдобри перформанси“, изјави Галиера за Auto Express.
"Тоа е нешто што отсекогаш го правевме со нашите суперавтомобили да ја користиме најдобрата опција за перформанси достапна во тоа време. Само погледнете го F40 и неговиот V8 твин-турбо. Исто така, прашавме дали во игра стапија електрични или plug-in хибридни погонски единици." додаде тој.
Ако мислите дека Ферари згреши, знајте дека сите 799 примероци многу веројатно биле распродадени уште пред премиерата. И сите клиенти ќе бидат задоволни од тоа што го платиле.
Да повториме дека V6 моторот развиен врз основа на моторот во Ferrari 499 P, инаку победникот на Le Mans, со 900 КС дава повеќе од 6,5 V12 моторот во 12Cylindri. Со три електромотори има огромна моќ и врвни перформанси.