Според последното истражување на магазинот Kfz-betrieb, дури 68,7 отсто од дилерите решиле да се повлечат од овој пазарен сегмент, наведувајќи дека продажбата на овие возила им носи само загуби.
Во јуни 2024 година, дури 80 отсто од дилерите признале дека продавале користени електрични автомобили со значителни загуби. Клучното прашање е што 51,1 отсто од анкетираните дилери ги оцениле користените електрични автомобили како неприфатливи за продажба.
Според германската организација Deutsche Automobil Treuhand, купувачите избегнуваат користени електрични автомобили поради високите цени и стравот од застарена технологија. Новите генерации на електрични автомобили нудат подолг домет, подобри батерии и поефикасни мотори, што дополнително ги обесхрабрува купувачите да се одлучат за користени модели.
Производителите на автомобили се свесни за проблемот и преземаат чекори за подобрување на ситуацијата. Компаниите како Audi и BMW почнаа да ги обучуваат своите дилери за подобрување на продажбата на користени електрични автомобили. Mercedes одлучи да понуди петгодишна гаранција за избраните модели, додека Volkswagen планира да ги задржи електричните возила подолго за да може да понуди атрактивни договори за лизинг.
И покрај овие напори, пазарот на половни електрични автомобили во Германија се соочува со сериозни предизвици. Купувачите стануваат повнимателни и дилерите бараат начини да ги минимизираат загубите, што доведе до значително намалување на понудата на користени електрични возила.