Директорот на Рено ги нападна политичарите: Доста беше принуда

Високиот европски извршен директор на Renault, Лука де Мео, ги поддржа зголемените повици за водородот да игра поголема улога во преминот кон нулта потрошувачка на гориво заедно со другите зелени решенија како што се е-горивата.

Во своето отворено „писмо до гласачите“, кое го сподели претходно оваа недела, Де Мео ја истакна улогата на Европскиот парламент во принудувањето на европските производители на автомобили да одат на патеката само за батерии кон нулта потрошувачка.

Де Мео ги повика гласачите и политичарите да поддржат враќање на принципот на технолошка и научна неутралност. „Во практична смисла, ова значи дека индустријата повеќе не треба да ги диктира технолошките избори. Тоа значи поставување цели, но не и како да се стигне до нив“, рече тој.

Иако постои одреден политички фокус на усвојувањето на моќта на водородните горивни ќелии за тежок транспорт во Европа, речиси и да нема практична политичка поддршка за поширокото прифаќање на мобилноста на водород. Во своето писмо, Де Мео предлага Европскиот парламент да усвои „технолошка неутралност за водород“ и да вклучи мобилност од мал обем во поддржаните проекти.

„Водородот е особено погоден за тешки возила и автобуси, генерално за сите возила кои покриваат многу долги растојанија“, вели тој. „За исто ниво на перформанси, батеријата потребна за водород е помала и затоа полесна.

Новиот електричен Master на Renault е еден пример: за да се постигне реален досег од 500 километри, двојниот систем на батерии и водородни горивни ќелии (тип Hyvia) би имал половина од тежината (775 kg) од обична батерија (1427 kg). вели.

Визијата на Де Мео е Европа да развие сопствена мешавина на преферирани горива за транспорт, наместо слепо да ги следи Кинезите, кои веќе доминираат со електричните возила. „Решението за е-гориво, на пример, е многу ветувачко и треба дополнително да се истражи. Нашиот предлог е да се измери влијанието на автомобилот во текот на целиот негов животен циклус, од склопување до крајот на работниот век и рециклирање, наместо да се фокусира само на потрошувачката на енергија при користење“, објаснува тој.

Шефот на Рено сугерира дека овој пристап ќе ги предизвика европските инженери да станат поконкурентни со Кина. „Ние би го измислиле европскиот начин“, вели тој.

Вклучувањето на 200-те најголеми европски градови во стратегијата за декарбонизација на автомобилската индустрија, исто така, би помогнало да се забрза транзицијата кон нулта потрошувачка, според Де Мео. Тој сака градовите да имаат поголемо влијание врз шемите за управување со сообраќајот, локалното оданочување и пристапот на возилата до урбаните области.

„Едно решение би било да се дозволи слободен пристап само до мали автомобили и комбиња со погон на водород или електрични или водород со најнови одобренија за типови“, вели тој. „Ако сите градови усвојат исти мерки во исто време, тоа автоматски ќе доведе до добри економии на обем за индустријата, што ќе добие поголем пазар“, заклучува тој.

Демократскиот сојуз ќе го одржи седмиот Конгрес

 Демократскиот сојуз денеска ќе го одржи седмиот Конгрес.

Како што информираат од партијата, на Конгресот што ќе се одржи во хотел „Александар Палас“ се очекува да биде усвоен Повик до граѓаните да се вклучат во промените, како и врвни и стратешки приоритети на ДС за наредниот период.

Ирак ги криминализираше хомосексуалните врски; максимална казна до 15 години затвор

Ирачкиот парламент синоќа усвои закон со кој се криминализираат хомосексуалните односи и трансродовите лица, со казни кои можат да изнесуваат и до 15 години затвор.

Законот е донесен по првата верзија, која предвидуваше смртна казна.

Веднаш реагираше меѓународната невладина организација Амнести интернешенел, која го критикуваше „кршењето на основните човекови права“, оценувајќи дека усвоените амандмани „ги загрозуваат Ирачаните кои и онака секојдневно се малтретирани“.

Тие амандмани, со кои се менува законот против проституција од 1988 година, беа усвоени на седница на која присуствуваа 170 пратеници од вкупно 329, соопшти прес-службата на ирачкиот парламент.

Новиот закон предвидува казни од десет до 15 години затвор за хомосексуални односи, како и за размена на сексуални партнери (свинг) во хетеросексуални односи.

Законот забранува „секоја организација која промовира хомосексуалност во Ирак“, со седумгодишна затворска казна за „промовирање на хомосексуални односи“.

Законот, исто така, забранува „промена на биолошкиот пол врз основа на индивидуални желби или преференции“ и предвидува казна затвор од една до три години за секое лице или лекар што е вклучен во родова транзиција.

Слична казна е предвидена за секој маж чие однесување се смета за женствено.

Ирачкото општество ја отфрла хомосексуалноста, а малата ЛГБТ+ заедница често е цел на „киднапирање, силување, тортура и убиства“ од вооружени групи кои остануваат неказнети за нивните злосторства, се вели во извештајот на меѓународната невладина организација Хјуман рајтс воч од 2022 година.

Зеленски: На Украина и требаат најмалку седум ПВО системи „Патриот“

Украинскиот претседател Володимир Зеленски изјави дека на Украина и се потребни најмалку седум системи за противвоздушна одбрана „Патриот“ и ги повика украинските партнери да не губат време за да испратат „одлучен сигнал“ до Русија.

Секако, им благодарам на сите партнери кои веќе ни помогнаа со испраќање на системи за противвоздушна одбрана, од кои секој е неопходен за заштита на човечки животи. Важно е сите нови договори со партнерите за зајакнување на нашата противвоздушна одбрана, која веќе постои, да профункционираат што побрзо. На Украина и требаат седум системи за противвоздушна одбрана, тоа е минимумот, рече Зеленски, пренесува „Украинска правда“.

„Не смееме да губиме време, треба да испратиме одлучувачки сигнал“, рече Зеленски и посочи дека за време на вчерашниот масивен руски ракетен напад со 34 проектили, „непријателот таргетирал различни објекти на енергетската инфраструктура - објекти за транзит на гас и објекти од електроенергетскиот систем".

Тој додаде дека, меѓу другото, безбедноста на снабдувањето на Европската Унија зависи од овие транзитни капацитети на гас.

притисни ентер