Сеат до неодамна можеше да се чувствува како запоставено дете во концернот VW, а потоа се случи Cupra. Во исто време, понудата беше проширена и со кросовер модели, па шпанската марка стекна помлада клиентела и со тоа влезе во нешто помирен период.
Речиси истото го мисли и Томас Шефер, првиот човек на Фолксваген, но не е подготвен да даде долга позајмица. Во интервју за британскиот Autocar тој буквално рече: „Нема да го убиеме Сеат. Но, ние треба да одлучиме за неговата иднина. Се уште работиме на планот за Seat, тоа е сигурно до 2028 или 2029 година. Тоа е почетен модел за помлади купувачи. Тој игра важна улога во Европа, особено во Шпанија, Велика Британија и Австрија“.
Во исто време, Шефер не крие дека иднината ја гледа во Купра, која значително побрзо ќе премине на електрификација. Seat, пак, ќе мора да почека батериите да станат уште поевтини за да може побрзо да оди во таа насока. Дотогаш ќе има само plug-in хибриди. Британскиот магазин отвора можност Seat да стане т.н бренд за мобилност и нуди евтини урбани возила за изнајмување.
Сеат е дефинитивно во тешка ситуација. Имено, доколку остане како масовно производство на почетниот бренд, ќе ѝ конкурира на Škoda, додека во доменот на разиграни, младешки и спортски модели Cupra се држи сосема солидно. Лесно може да се случи Сеат едноставно да стане излишен.