„Телеграф“: Велика Британија повеќе нема војска

Велика Британија повеќе нема војска, а морнарицата е толку лоша што веќе не може ниту да учествува во вежбите на НАТО.

Велика Британија се наоѓа на удар од напади против националната одбрана и на никого за тоа не му е грижа, пишува поранешниот британски специјален агент Тим ​​Колинс во својата колумна за „Телеграф“.

Првиот проблем со кој се соочува Британија е регрутирањето, смета тој, наведувајќи дека наместо да се привлечат „оние кои ја бранеле оваа земја со векови“, денес се форсира различноста, односно регрутирање на различни малцинства кои не се ни заинтересирани за кариера. во армијата.

Другиот е тоа што се деморализираат и исмејуваат „непожелните“ - оние кои починатиот командант на британските воздухопловни сили Мајкл Винстон ги нарече „бескорисни бели машки пилоти“ - поради што тие масовно ја напуштаат војската.

Третиот проблем се ниските безбедносни стандарди, кои им овозможуваат на непријателите да се инфилтрираат во британската армија без поголеми проблеми, наведува Колинс.

Бродовите чии поправки се скапо платени се исклучени од употреба. Морнарицата не може да учествува во вежбите на НАТО, а камоли ефикасно да се бори против Хутите во Црвеното Море.

Она што остана од армијата е едвај функционално. Ситуацијата не е многу подобра ниту кога станува збор за оружјето, пишува Колинс, наведувајќи дека Британија сега практично нема артилерија откако ги испрати преостанатите системи и муниција во Украина.

Проблем за Британците е и набавката на ново оружје. Имено, од 589 нарачани оклопни возила, испорачани се само 44 - десет години откако Министерството за одбрана платило 5,5 милијарди фунти за нив.

Уште еден проблем е недостигот на тенкови. Минатата година беше откриено дека британската армија има само 157 тенкови „Челинџер“ подготвени за итно или 30-дневно распоредување - наспроти официјалните 227.

Кијану Ривс посетил фабрика за ауспуси во Словенија и одржал таен состанок

Кијану Ривс последните денови ги помина во Словенија, а петокот и саботата ги помина во Прелук, кај Опатија, а потоа се упати кон Љубљана.

Познатиот актер беше воодушевен од Кварнер, кој го посети во друштво на филмскиот продуцент Гард Холингер, со кого во 2011 година ја основаа американската компанија „Arch Motorcycles“.

Ривс бил во Словенија поради неговиот бизнис со мотоцикли. Имено, според словенечките медиуми, Ривс одржал тајна средба со сопственикот на компанијата Акраповиќ, еден од најпознатите светски производители на издувни системи. Покрај тоа, тој ја посети и фабриката за аусуси, а по средбата во Љубљана се упатил кон аеродромот и во неделата наутро заминал од Словенија.

Киану е нормално љубител на мотори, па не случајно го избрал Прелук. Имено, таму се одржало светското првенство во мотоциклизам, а хотелот во кој престојувал се наоѓа во близина на Опатијската кривина. Освен тоа, недалеку од Риека се наоѓа и тркачката патека Гробник, поради што постои можност актерот повторно да го посети Кварнер.

Извор: Индекс

„Google“ исклучува уште една популарна апликација

Апликацијата „Google Pay“ се исклучува во Соединетите Држави.

Самостојната верзија на апликацијата „Google Pay“ веќе нема да биде достапна за американските корисници по 4 јуни оваа година.

Наместо тоа, корисниците се охрабруваат да се префрлат на „Google Wallet“. На другите пазари, апликациите сè уште ќе биде достапна.

Со исклучувањето на „Google Pay“, функциите како што се „P2P“ плаќања, наоѓање и нудење попусти и управување со банкарски сметки исто така ќе исчезнат.

„Google Wallet“ ќе стане главна услуга за безбедно складирање на информации од кредитни картички и лични документи. Паричникот се користи пет пати повеќе од „Pay“ во САД.

На корисниците им се препорачува да ги префрлат своите средства и податоци на „Wallet“ или да забранат сметка до 4 јуни.

Извор: Б92

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

притисни ентер