Меѓутоа издржливоста на овие менувачи и понатака е клучно прашање, без разлика што се значително унапредени во однос на претходната деценија.
Заради комплицираниот систем тие се почувствителни и со самото тоа поскапи за одржување од стандардните мануелни менувачи.
Меѓутоа, како во секој сегмент од животот, постојат добри, препорачливи автоматски менувачи и оние полоши кои треба да се избегнуваат.
Моментално статусот на најлош автоматски менувач на пазарот го држи „DP0/AL4“ од Рено- Нисан групацијата. Француско- јапонската алијанса го користи овој менувач во поевтините модели како Дачија Логан и Сандеро.
Меѓутоа присутен е и во моделите на други фанцуски произведувачи како Пежо 308 и Цитроен Ц4.
На второ место од листата е првата серија од роботизираниот менувач на Фолксваген под ознака „DSG DQ200“.
Најдобар меѓу најлошите е менувачот „JATCO“ познат и како „JF011E“ кој е застапен во моделите Џук и Кашкаи од Нисан. За него е карактеристично дека по пројдени 50.000 километри се јавува зуење од конусните лагери.
Секако, и најлошиот менувач може да биде поиздржлив од оние прогласени за поквалитетни, а клучен фактор е редовното одржување.