Според новиот извештај од Истражувачкиот центар Pew, корисниците на TikTok најмногу се потпираат на креаторите на содржини, забавувачи и влијателни лица за да ги добијат нивните вести, отворајќи ја вратата за ширење на дезинформации.
Алгоритмот TikTok, кој ја персонализира содржината врз основа на преференциите на корисниците, им овозможува на креаторите на содржината да ја преземат улогата на извор на информации. Истражувањето покажува дека 52% од корисниците на TikTok редовно добиваат вести преку платформата, што е значително зголемување од 22% во 2020 година.
Кај младите на возраст од 18 до 24 години, речиси 4 од 10 корисници откриваат вести преку TikTok. Иако традиционалните медиуми како Си-Ен-Ен и Вашингтон Пост имаат милиони следбеници на платформата, тие не можат да се совпаднат со популарноста на инфлуенсерите.
Истражувањето на Истражувачкиот центар Пју, кое анализираше над 227 илјади сметки, открива дека голем дел од корисниците следат инфлуенсери од средно ниво, додека само 1% од нив следат новинари или медиумски организации.
Ова покажува дека корисниците најчесто ги консумираат информациите преку креатори кои не се професионални новинари, туку мешаат информативна содржина со забавни клипови, танци или промотивни содржини.
Ова резултира со вести за политиката и глобалните настани често да се сервираат заедно со забавна содржина, што може да ја намали сериозноста и точноста на информациите што ги добиваат корисниците.