Обвинителството до крајот на неделата се очекува да има појаасна слика за прашањето – како се случи сообраќајната нсреќа кај Ласкарци и уште поважно, дали има одговорен за несреќата?
Сите очи се вперени кон возачот, кој денеска бил сослушан. Неофицијално неговиот распит траел многу кратко, а обвинителството не открива што кажал. Во првичниот разговор со него, обвинителите не добиле релаватни податоци. Сослушувањето ќе треба да даде одговор – дали тоа било поради првичниот шок или навистина тој нема претстава како се случило да изгуби контрола над возилото.Она што е сигурно е дека во неговата крв и урина не се пронајдени алкохол и дрога, а листинзите на обилните оператори треба да дадат одговор дали пред несреќата 49 годишниот гостиварец разговарал на мобилен телефон.
Паралелно со сослушувањето, се очкуваат и извештаите на судските вештаци за исправнотста на автобусот, стар 18 години. Сомнежите во јавноста се актуелизираа откако се дозна дека овој и останатите автобуси, Дурмо турс ги проверувал во сопствениот технички преглед.
Во јавноста веќе се отворија дилеми зошто заштитната ограда не успеала да го спречи излетувањето на автобусот, особено ако се потврди дека тој се движел со бризна помала од 100 км на час.
Експертите велат дека улогата на заштитните банкини кои се направени од челичен лим поставени на челични столбови, е да ја апсорбираат енергијата, да го одбијат ударот и со тоа да го сменат правецот на возилото.
Заштитните банкини на местото на несреќета се заменети со нови. Но и денеска на самото место можеа да се забележат минувачи како застануваат и ја разгледуваат околината.
Во најтешката автобуска несреќа животот го загубија 15 луѓе, а уште неколкумина на скопските болници се борат за живот.