„Citroen“ го откри својот нов идентитет и лого, што е реинтерпретација на оригиналот од 1919 година. Новото лого ќе дебитира на новиот концепт пред крајот на септември, пред да се појави на идните сериски модели почнувајќи од средината на 2023 година.
Ова е десетта ревизија на логото во 103-годишната историја на „Citroen“ и трета во последните 13 години. Иако е задржан препознатливиот двоен „шеврон“, овалната надворешна форма е отстапување од претходните толкувања и враќање на оригиналот.
Имено, овој дизајн го избра основачот Андре Ситроен во 1919 година, инспириран од неговата металопреработувачка компанија која произведувала запчаници во облик на рибина коска.
Новото лого е комбинирано со свежа и поедноставена палета на бои и модерен фонт за буквите „Citroen“.
Во една од различните варијации, логото е обоено во „Monte Carlo Blue“ нијанса, која ќе се врати и како надворешна боја за идните модели на „Citroen“.
Сепак, „Citroen“ користи и посветла „ Infra-Red" “ за физички, печатени и дигитални апликации, заменувајќи ја црвената боја со потпис на брендот.
Производителот на автомобили се уште не откри детали за претстојниот концепт автомобил што ќе го носи новиот амблем.
Француската компанија го опиша како „важно концептно семејно возило“.