Новиот Golf доаѓа наскоро, веќе во март, а со него и верзијата GTI. Но, немојте премногу да се возбудувате бидејќи не зборуваме за деветтата генерација на Golf. Фолксваген изгледа реши да нѐ збуни сите. Имено, во Волфсбург се подготвува фејслифт на актуелната осма генерација на Golf, а во исто време треба да пристигне и целосно нов независен модел со истото име.
Најавениот концепт ќе дебитира веќе следниот месец, а GTI треба да биде претставен во мај. Конечната сериска верзија наводно ќе пристигне во 2025 година. Новиот Golf ќе биде почетниот модел, претходно познат како ID.2, дознава британски Autocar.
Притоа, заборавете на претходниот концепт ID.Life. Изразениот аголен дизајн очигледно е напуштен бидејќи очигледно раководството не беше задоволно од дизајнот. Според последните информации, дизајнот на новиот модел ќе му биде доделен на Андреас Минд, кој во Фолксваген пристигна од Бентли.
Според инсајдерски информации, електричниот Golf ќе има должина од 4250 mm, што го прави поголем од Polo, но со димензии многу слични на ID.3. Иако ќе биде малку помал од Golf eight, би требало да биде далеку поуспешен во понудата на простор и практичност.
На изненадувањата им нема крај. Фолксваген на тој начин ја напушти ознаката GTX за спортските електрични модели. Имено, електрификацијата доживеа таква динамика што ќе се здобие со уште поспецијално име за спортска електрика - GTI. Погодувате, првиот електричен GTI ќе биде Golf.
На крајот, да напоменеме дека новиот Golf ќе се произведува во Марторело кај Барселона, каде е планирано производството на Cupra Urbanrebel и помалата електрична Škoda.
Во секој случај, да почекаме уште една недела до премиерата на концептот. Тогаш сè, вклучително и филозофијата на Volkswagen, ќе биде многу појасна.