Степенот до кој модуларноста е присутна во автомобилската индустрија јасно се покажува со споредба на два навидум многу различни модели - голем SUV и спортски компакт. Нив ги поврзува моторот 2.0 TSI, кој сега развива и 265 КС во Škoda, или 20 КС повеќе од претходникот.
Максималниот вртежен момент е исто така поголем, за 30 Nm и изнесува 400 Nm. На крајот на краиштата, сопствениците на Octavia RS сепак добро го знаат ова.
Во Kodiaq погонот е координиран со седумстепен DSG менувач, кој во комбинација со погон на сите тркала резултира со забрзување до 100 km/h за 6,3 секунди и максимални 231 km/h.
Тоа е почит за поголемата маса на новиот модел, но и за влезот во премиум сегментот кога е опремата во прашање. Да, покрај возењето со дополнителни режими на работа според типот на теренот, сопственикот овде добива LED матрикс светла, вентилирани предни седишта, 13-инчен инфозабавен екран и голем број системи за помош. Да го споменеме и аудио системот Кантон.
И уште еден детал. Верувале или не, оваа Škoda има видлива двојна издувна цевка, што е сè поретко во групацијата VW.
Цената и точниот датум на почеток на продажбата ќе бидат објавени подоцна.