Со својата просторност и возни карактеристики е достапен и со погон на сите тркала, привлечен е за клиенти кои сметаат дека класичниот Mini е премногу ограничен во карактеристиките. Новата генерација на овој сестран автомобил нуди повеќе простор, удобност и безбедност, а најновата верзија нуди и громогласни перформанси.
Имено, по обработката во стилот на Џон Купер Воркс, дволитарскиот бензински турбо мотор беше преправен на дури 300 КС, што му овозможува на автомобилот да спринтува до 100 km/h за само 5,4 секунди со максимална брзина вообичаено ограничена на 250 km/h. Промените во аеродинамиката на возилото, кое со коефициент на отпор од само 0,26 е едно од најдобрите во својата класа, исто така придонесуваат за перформансите.
Тој е погон на сите тркала преку оригиналниот систем ALL4 на Mini, а директното управување, цврстата суспензија и пневматиците широки 245 mm овозможуваат дури и подигнатиот Countryman да има возни карактеристики слични на картинг, белег на сите возила со ознака Mini. Во споредба со „обичните“ изведби, зајакнати се и сопирачките, естетски разубавени со клешти на сопирачките обоени во црвено, а посебно внимание се посвети на звукот што доаѓа од издувните цевки.
Конверзијата на John Cooper Works не би била целосна без бројните други спортски детали на надворешноста на автомобилот, исто како и без минималистичката декорација на внатрешноста на возилото. И сето тоа без да се жртвува практичноста, бидејќи задната клупа може да се помести за 13 сантиметри во должина, а багажниот простор со дарежлива зафатнина од 460 литри може да се зголеми на дури 1530 литри.
Конечно, сите функции на автомобилот се контролираат на целосно дигитална контролна табла направена во OLED технологија со висока резолуција. Датумот на пристигнување на пазарот, исто како и цената на новиот Mini Countryman JCW, сè уште не е познат.