Напорите на Тесла вклучуваат неофицијални попусти за купување нови автомобили доколку се на залиха и решавање на широко распространетите поплаки за сервисирање, поправка и нарачка, по години во кои менаџерите на возниот парк и лизинг компаниите предупредуваа дека Тесла ги игнорира проблемите, објави Ројтерс.
Тесла ги намали малопродажните цени за да ја зголеми продажбата како одговор на послабата глобална побарувачка за електрични возила и зголемената конкуренција, особено од кинеските производители на електрични возила, како што е BYD. Ова, пак, им наштети на конечните резултати на нејзините најголеми клиенти во Европа.
Лизинг-компаниите купуваат нови автомобили и преговараат за лизинг пресметан според тоа за колку тие веруваат дека можат да ги продадат на крајот на лизингот. Ненадејните падови на цените ја поткопуваат таа резидуална вредност.
Нема „ништо полошо“ од постојан пад на вредноста на средствата на купувачот на возниот парк, рече Ричард Кнбен, извршен директор на групацијата Leaseurope.