Во конкуренција на активни конструктори, Мареј во моментов нема вистинска конкуренција. Таткото на Ф1, Мекларен, секогаш знае да направи нешто ново, никогаш не занемарувајќи ја технолошката страна. Не е важно дали станува збор за спортски болид или градски автомобил, овој човек ќе понуди сосема нов изглед и оригинални решенија.
По објавувањето на наследникот на „Мекларен Ф1“, пристигнува автономното градско возило, развиено во соработка со Делта Моторспор и itMoves. Се заснова на технологијата iStream Superlight, воведена од Мареј пред неколку години, што воведува во употреба структура од алуминиум и композити.
Мареј го имаше концептот со истото име во 2013 година и го разви со Јамаха. Овој модел е како еден вид наследник.
Автомобилот Мотив треба да го реши проблемот со градскиот метеж и загадувањето. Исклучително е мал, со должина од само 2537 мм, широк 1,31 м и висок 1628 мм. Погонот е електричен и произведува 20 kW / 27 КС, со батерии со капацитет од 17,3 kWh.
Секој што го познава Мареј, знае дека тој никогаш не се расфрла со вишок на маса, моќ или луксуз. Ова е градско возило со тежина од само 450 кг без батерија, а перформансите се просечни. Вози до 65 км на час и ги достигнува за околу 7 секунди, со опсег од 100 км. Потребни се 40 минути за полнење од 20 до 80% од капацитетот на батериите . Не е импресивно, но доволно за градски услови.
Претпоставката е масовна употреба, а авторите предвидуваат голем број модели , од товарни до инвалидски. Автомобилот деновиве имаше премиера во Лондон, а масовното производство може да започне за најмалку две години, проценува Гордон Мареј.