Приказната за Toyota достојна за император им е позната на повеќето и оди приближно во насока секој детал на автомобилот да биде доведен до совршенство. Во исто време, сè е направено на пристоен, релаксирачки начин, исто како што доликува на ваква лимузина. И не е важно дали зборуваме за постари верзии со V12 скапоцен камен или за понови со неколку цилиндри помалку и електрична помош, централната идеја останува - да се биде најдобар.
Тие решија да повторат сѐ што беше кажано во Тојота на повисоко ниво. Премиерата на SUV моделот на векот се одржа пред неколку месеци, а Toyota сега полека ги открива деталите за сложеноста на овој производ. На пример, од дури 1.500 вработени, избрани се најдобрите 40 кои ќе можат и на ќе им биде дозволено да го склопат овој модел.
За да станат најдобри од најдобрите, работниците мораа да поминат тест од три дела. Прво треба да положат основни знаења и вештини, а потоа писмен испит за историја, градежништво и сѐ што е поврзано со Century. Конечно, има практичен испит. Еден од оние кои поминале е Хироки Танака.
„Писмениот испит беше потежок од практичниот, со 200 прашања, но го положив со тоа што силно ги фатив книгите за прв пат од моите факултетски денови“, изјави Танака за Toyota Times. „Научив многу нови работи, од историјата на Toyota и Century до уникатните висококвалитетни техники за правење автомобили. Тоа беше непроценливо искуство.
35-годишниот вработен работи во Тојота од 2007 година, а знаењето и искуството го стекнал на производната линија на Land Cruiser, инаку неговиот автомобил од соништата. Со посветена работа, наскоро би можеле да си дозволи ваков автомобил.
Сепак, ништо не се споредува со она низ што поминува додека го гради Century. Таму важат некои други правила, па затоа контролите се многу построги. И додека другите Toyota дозволуваат отстапување од 20 проценти во вртежниот момент, тука максималното отстапување е само 5 проценти.
Понатаму, самото затегнување се одвива во неколку чекори, а на крај се затегнуваат со вртежен клуч со дигитален дисплеј и снимање на сите операции. Се затегнува со вртежен момент до 150 Nm, времето на затегнување е до 12 пати подолго отколку кај „обичните Тојоти“, полна минута по навртка.
Сето тоа го забавува производството, но и драстично го подига квалитетот на производот. Во фабриката дневно се склопуваат најмногу три примероци од ова возило, низ четири основни фази на производство. Конечно, автомобилот се подложува на ригорозен преглед и се доставува до купувачот кој претходно платил минимум 150.000 евра.