Конечната верзија лесно би можела да изгледа токму како овој предлог.
Неговиот предлог го понуди Sugar Design, а се базира на досега видените прототипи, но и на некои желби искажани од бројни фанови на брендот. BMW дефинитивно треба да го усоврши својот дизајнерски израз, а можевме да ги видиме првите резултати на X3.
Судејќи по овој рендер, BMW ќе се откаже од форсирање драматични линии, односно повеќе нема да бидеме сведоци на крајно агресивните линии со кои се среќаваме на бројни модели во гамата на баварскиот производител.
Постојат и атрактивни решенија како што се рачките на исто ниво со површината на вратата. Лоши оценки не можеше да заработи ниту закосената линија на покривот од која продолжува да расте спојлерот на покривот. Дизајнот на задните светла и браниците можеби не се најдобро решение, како и аголните краеви на браниците.
Доколку се вратиме на предниот дел, натамошниот раст на „бубрегот“ би можел да им пречи на многумина.Уште поизненадувачки е отсуството на вертикални летви, кои се заменети со сјајна пластична обвивка.
За потсетување, новиот X3 за прв пат треба да биде претставен најдоцна кон средината на следната година. Класичните бензински и дизел мотори треба да останат во понудата заедно со хибридите во подобрената платформа CLAR. Од друга страна, целосно електричниот iX3 ќе биде одделен, а ќе ја користи основата Neue Klasse.