Направете сами шампон против опаѓање на косата од евтини состојки (рецепт)

Овој препарат се препорачува за сува коса со распукани врвови која расте и покрај редовното потстрижување.

По високите температури и изложувањето на косата на сонце и солена вода, многумина се жалат дека таа станува сува со испукани врвови и бавно расте.

Земањето на колаген како суплемент може да помогне, но и употребата на шампон кој целосно ќе го поттикне растот на косата и ќе ѝ ја врати природната влажност и блескавост.

Наместо вообичаениот шампон направете го ова средство за миење на косата кое може да се користи и како хранлива маска.

Состојки:

литар шампон од коприва

шишенце АД капки на водена база

100 ml раствор на пантенол

30 ml масло од коприва

50 ml рицинусово масло

Подготовка:

Од литарско шише шампон од коприва оттурете 250 мл. Потоа во преостанатиот шампон од 750 мл истурете го растворот од пантенол, маслото од коприва, АД капките и рицинусовото масло. Затворете го шишето и добро протресете за да се соединат состојките.

Овој шампон можете да го користите како маска така што ќе го нанесете на сува коса, добро ќе го втриете и ќе го оставите да делува еден час. Потоа измијте ја косата како и обично. Доколку немате време да ја чувате маската, користете го овој шампон за секое миење на косата.

Откако ќе ја измиете косата со овој шампон, ставете малку регенератор и чувајте го пет минути, добро расчешлајте ја косата, а потоа исплакнете и исушете ја како и обично.

Како „делува“ овој шампон?

Вака приготвениот шампон ја поттикнува циркулацијата во скалпот и го забрзува растот на косата.

Совет плус

Подготвената количина шампон треба да ја искористите за четири недели. Во наредните 2-3 месеци употребувајте друг шампон за коса, а по потреба повторно направете го истиот шампон. Доколку не ја почитувате оваа динамика, може да се случи вашата коса побрзо да почне да се масти и да изгледа безживотно.

Кијану Ривс посетил фабрика за ауспуси во Словенија и одржал таен состанок

Кијану Ривс последните денови ги помина во Словенија, а петокот и саботата ги помина во Прелук, кај Опатија, а потоа се упати кон Љубљана.

Познатиот актер беше воодушевен од Кварнер, кој го посети во друштво на филмскиот продуцент Гард Холингер, со кого во 2011 година ја основаа американската компанија „Arch Motorcycles“.

Ривс бил во Словенија поради неговиот бизнис со мотоцикли. Имено, според словенечките медиуми, Ривс одржал тајна средба со сопственикот на компанијата Акраповиќ, еден од најпознатите светски производители на издувни системи. Покрај тоа, тој ја посети и фабриката за аусуси, а по средбата во Љубљана се упатил кон аеродромот и во неделата наутро заминал од Словенија.

Киану е нормално љубител на мотори, па не случајно го избрал Прелук. Имено, таму се одржало светското првенство во мотоциклизам, а хотелот во кој престојувал се наоѓа во близина на Опатијската кривина. Освен тоа, недалеку од Риека се наоѓа и тркачката патека Гробник, поради што постои можност актерот повторно да го посети Кварнер.

Извор: Индекс

„Google“ исклучува уште една популарна апликација

Апликацијата „Google Pay“ се исклучува во Соединетите Држави.

Самостојната верзија на апликацијата „Google Pay“ веќе нема да биде достапна за американските корисници по 4 јуни оваа година.

Наместо тоа, корисниците се охрабруваат да се префрлат на „Google Wallet“. На другите пазари, апликациите сè уште ќе биде достапна.

Со исклучувањето на „Google Pay“, функциите како што се „P2P“ плаќања, наоѓање и нудење попусти и управување со банкарски сметки исто така ќе исчезнат.

„Google Wallet“ ќе стане главна услуга за безбедно складирање на информации од кредитни картички и лични документи. Паричникот се користи пет пати повеќе од „Pay“ во САД.

На корисниците им се препорачува да ги префрлат своите средства и податоци на „Wallet“ или да забранат сметка до 4 јуни.

Извор: Б92

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

притисни ентер