Со редизајнот го доби новото име Mokka Electric.
А редизајнот првенствено се однесува на погонот. Како и кај другите електрични модели на концернот, моќноста на електромоторот сега е 156 КС, а вртежниот момент е 260 Nm. Со инсталирање на нова батерија од 54 kWh, досегот се зголеми на 406 km според WLTP, значително повеќе од претходните 338 km. Покрај новата батерија, дел од заслугата оди и на помалата потрошувачка на енергија која сега изнесува 15,2 kWh/100 km.
Mokka Electric постигнува максимална брзина од 150 km/h, а до 100 km/h забрзува за помалку од 10 секунди. Да споменеме и дека возачите можат да избираат помеѓу три режими на возење: Eco, Normal и Sport. Полнењето на батеријата е можно на полначи со моќност до 100 kW кога полнењето до 80% капацитет трае половина час. Може да се полни и со трифазна наизменична струја благодарение на вградениот полнач од 11 kW - преку ѕиден полнач (Wall box) или со кабел за домашен штекер.
Цената се уште не е објавена, како и датумот кога Corsa-e и Corsa Electric ќе го поминат истиот третман за подмладување.