Иако во изминатиот период многу се зборуваше за отпуштање на 17.000 работници од системот Боинг, според објавеното во медиумите - можеше да се очекува дека отпуштањата ќе бидат споделени во секторот наменет за производство на комерцијални авиони. Сепак - не е така.
„Боинг“извести 692 работници од одбранбената, вселенската и безбедносната програма дека ќе останат без работа во рок од 60 дена. Неодамна, главниот конкурент на Боинг, Ербас Дефенс и Спејс, мораше да направи сличен потег.
До денес, повеќе од 3.100 вработени во фабриките на Боинг во Вашингтон, Орегон, Јужна Каролина и Мисури добија известување за отказ. За разлика од неодамнешните најави, не се работи само за работниците во производството, туку и за инженерите.
Новиот извршен директор на Боинг, Роберт Кели Ортберг, се обидува да ја сврти ситуацијата со фокусирање на компанијата на нејзината основна дејност, пишува порталот Simple Flying. Неговите колеги најавија дека ќе продолжат со распределба на отпуштања (до 17.000) во декември и јануари.
Одбранбениот сектор останува критичен за бизнисот на компанијата со проекти како што се хеликоптерите F-15EX, F/A-18 Super Hornet, KC-46 Pegasus, MQ-25 Stingray, Apache и Chinook.
Од друга страна, вселенскиот „сектор“ останува исклучително предизвикувачки, особено ако се земе предвид фактот дека „новите играчи“ како SpaceX го трансформираат пазарот и го отежнуваат уште повеќе традиционалните компании како Боинг.
Проектот за капсули Starliner го надмина буџетот за 1,8 милијарди долари, што е значителен удар за Боинг. Покрај тоа, капсулата не успеа да ја изврши планираната мисија со астронаутите, кои во моментов се на Меѓународната вселенска станица и чекаат спас од капсулата Dragon на SpaceX следната година.
Системот за вселенско лансирање, ракетен систем од клучно значење за програмата за враќање на Месечината наречена Артемида, исто така е повеќе милијарди долари над буџетот и задоцни неколку години. Точно, мисијата Артемида I полета во 2022 година, додека Артемида II се очекува да полета во 2025 година - првото вселенско летало што ќе стигне до Месечината од денот кога заврши програмата Аполо.
Боинг се соочува и со проблеми во проекти како што се Инситу (компанија за беспилотни летала на Боинг) и Обединета алијанса за лансирање со Локхид Мартин, а има (најмалку) две милијарди долари загуби што ќе ги претрпи Боинг за време на имплементацијата на проектот Ер Форс Уан.