Ламборџини не отстапува од планот за електрификација- „Ланзадор“ доаѓа и пред 2030.

Lamborghini нема намера да ги менува плановите за електрификација и покрај тоа што другите луксузни брендови ги повлекоа своите претходни ветувања како одговор на глобалното забавување на пазарот на електрични возила.

Извршниот директор на Lamborghini, Стефан Винкелман, рече дека четвртата моделска линија на компанијата, електричен кросовер најавен со концептот Ланзадор од 2023 година, останува на пат да дебитира пред крајот на деценијата.

Тој додаде дека крајот на деценијата е доволно далеку за компанијата да задржи одредена флексибилност.

„Имаме многу време да одлучиме дали треба да го забрзаме или одложиме воведувањето на електричните автомобили. Засега не размислуваме да одложуваме ништо. Рековме дека сакаме да го имаме нашиот прв електричен автомобил до крајот на оваа деценија и дека е нешто на што продолжуваме да работиме бидејќи рековме дека треба да бидеме дополнителен автомобил, четврти модел“, изјави Винкелман за магазинот Autocar.

Поставата на Lamborghini, која моментално ги вклучува теренецот Urus и суперавтомобилите Temerario и Revuelto, сега е опремена со хибридни мотори, што се чини дека им се допадна на клиентите.

Но, компанијата никогаш не вети дека целосно ќе го отфрли моторот со внатрешно согорување до одреден датум, што се покажа како мудра одлука.

Ривалот Lotus вети дека ќе стане целосно електричен бренд до 2028 година, додека Bentley ја постави истата цел за 2030 година. Сепак, двете компании најавија значителни промени во плановите оваа година. Lotus откри дека сега работи на хибриди со продолжен опсег, додека Bentley го одложува преминувањето кон целосно електрична понуда до 2035 година.

Сестринската марка на Lamborghini, Porsche, исто така ја прилагоди својата стратегија за електрификација, признавајќи дека менува некои од своите електрични возила во развој за да примени хибридни погонски единици. Lamborghini може да профитира од овој пресврт бидејќи следниот Urus, кој треба да се појави во 2029 година, се очекува да биде целосно електричен, но би било изненадување доколку се појави без хибридна верзија.

Индиските авиокомпании годинава добиле илјада закани за поставени бомби

Оваа година, речиси 1.000 лажни закани за бомби биле испратени до авиокомпании во Индија, пренесува Anadolu.

Индискиот министер за цивилно воздухопловство Мурлидар Мохол објави дека добиле 122 лажни закани за бомби во 2023 година, а тој број се искачил на 994 во 2024 година, објави Hindustan Times.

Според официјалните податоци, 680 од овогодинешните извештаи биле во септември.

Изјавувајќи дека лажните закани за бомби негативно влијаат на летовите, Мохол рече дека подготвиле итен план за да го спречат овој проблем.

Инцидент во Монтреал: Боинг 737 слетал без тркала (ВИДЕО)

Боинг 737-400 на авиокомпанијата Нолинор слета на аеродромот во Монтреал без дел од опремата за слетување.

И покрај предизвикувачките и опасни услови за слетување, екипажот успеал да ја задржи контролата над леталото и безбедно да го приземји.

Инцидентот се случил вчера. Боинг 737-400 (C-GGWX) на канадската авиокомпанија Nolinor Aviation требало да го изврши летот од Квебек Сити (до аеродромот Ла Баи Баготвил-Сагуенеј. Како подготовка за слетување на последниот аеродром, екипажот ја започнал редовната процедура на повлекување на опремата за слетување и наеднаш се соочиле со сериозен проблем.

Од сè уште непознати причини, во пилотската кабина се појавило предупредување за небезбедна брзина. Пилотите го напуштиле слетувањето на аеродромот Ла Баи Баготвил-Сагуенеј и го пренасочиле авионот во Монтреал, оддалечен повеќе од 370 километри, објави Аеро Тајм.

И покрај невклучувањето на опремата за слетување, екипажот успеал да го приземји авионот на пистата 24. Бидејќи левиот дел од опремата за слетување не бил целосно излезен, Боинг 737 се навалил на едната страна при контакт со пистата.

Патниците, пилотите и екипажот во кабината излегле од авионот користејќи тобогани за итна евакуација. Ниту еден од 87-те патници не е повреден. Канадскиот одбор за безбедност на транспортот испрати тим истражители на аеродромот, додека авионот беше влечен од пистата за проверка и проценка на штетата.

C-GGWX е Боинг 737-400 стар 34 и пол години, бил испорачан на Icelandair во 1990 година како нов. Авионот оттогаш сменил многу корисници, а од 2020 година лета за Нолинор Авијација, според податоците на Planespotters.

Федерер и Надал во новата реклама на „Луј Витон“ – сите ги критикуваат (ВИДЕО)

Последната кампања на Louis Vuitton привлече големо внимание на социјалните мрежи.

Кампањата за Основни вредности ги слави повеќедецениските тениски кариери на Роџер Федерер и Рафаел Надал. Фотографиите за кампањата ги потпишува Ени Лејбовиц, а на нив се гледаат спортските ѕвезди како шетаат и се опуштаат на 3000 метри височина, по италијанските Доломити, облечени, се разбира, во парчиња од Луј Витон.

Брендот на својот Инстаграм профил сподели фотографија од кампањата на која Надал и Федерер се на снежна планина на италијанските Доломити, позирајќи со новите ранци на Луј Витон.

„Легендарно патување до врвот. Кампањата за основни вредности на Луј Витон е ода на издржливоста, со тениските легенди Роџер Федерер и Рафаел Надал кои патуваат заедно, надминувајќи го спортското ривалство и прифаќајќи го пријателството“, се вели во описот на објавата.

Фотографијата предизвика бран реакции на Инстаграм, а многумина истакнаа дека фотографиите се премногу монтирани во фотошоп.

„Полошо од ребрендирањето на Јагуар“, „Ова е многу фотошопирано. Мислам дека на Рафа и Роџер не им треба! Тие се убави такви какви што се“, „Ова изгледа лажно“, „О, боже, ги сакам и двајцата, но ова е едноставно смешно. Креативниот тим очигледно никогаш не се искачил на планина“, „Двајца мажи во фармерки и маици на врв на планина?“, „Изгледа како реклама за вештачка интелигенција“. „Изгледаат како да се на небото?", „Рафа се смрзнува.“

притисни ентер