Сепак, таа не ја вози оригиналната верзија бидејќи Марк го пренаменил овој суперспортски автомобил за да биде попрактичен за семејни ситуации.
Закерберг се сврте кон работилницата West Coast Customs, лоцирана во Калифорнија и специјализирана за екстремно прилагодување на автомобили.
Оваа работилница стана позната благодарение на телевизиската програма, а сега тие го трансформираа Поршето да личи на миниван. Суспензијата е спуштена и меѓуоскиното растојание се прошири за да се смести лизгачка задна врата, што овозможува полесно влегување и излегување на трите деца (и кучето) на парот.
Марк Закерберг не е првата славна личност што се пријавил за услугите на West Coast Customs. Познати луѓе чии автомобили се модифицирани од оваа работилница се Шекил О'Нил и Will.I.Am.
Чан побарала Porsche Cayenne Turbo GT да стане попрактично, а со продолженото меѓуоскино растојание и покривот, потребно е дополнително структурно засилување.
Задните панели се направени по нарачка, а сите електрични и механички системи се прилагодени на новото тело. Техничките спецификации не се објавени, но најверојатно не е променет 4.0 V8 битурбо моторот со 640 КС.
Идејата за миниван на Porsche не е сосема нова. Помислете на Porsche B32 од 1980-тите, Volkswagen T3 со моторот 911 Carrera и други надградби. Исто така, во 2018 година, Porsche го произведе Vision Renndienst, електрично возило со шест седишта. Гледајќи напред, голем електричен теренец на Porsche е планиран за 2027 година, веројатно со шест или седум седишта.
Додека Чан доби приспособено Porsche, Закерберг за себе избра 911 GT3 Touring во иста мат сива боја како Cayenne, опремен со рачен менувач.
Тоа е спортски автомобил за забава, бидејќи неговиот сегашен секојдневен автомобил е Cadillac CT5-V.