Електрификацијата го натера и „Maybach“ да се „спушти меѓу смртниците“, односно на ниво од шест цилиндри.
Имено, во срцето на погонот е 3.0 линиски шестцилиндричен бензински мотор со 367 КС и 500 Nm, а спарен е со електромотор кој произведува максимални 150 КС и 440 Nm.
Вкупната комбинирана моќност е 510 КС, а вртежниот момент достигнува 750 Nm, што одговара на „обичниот“ „Mercedes S580e“.
Очекувано, перформансите се исти, што значи дека овој луксузен „крусер“ до 100 км/ќ достигнува за 5,1 секунда, а максималната брзина е ограничена на 250 км/ч, односно на 140 км/ч, доколку автомобилот се движи само на струја..
Автомобилот се испорачува со полнач со моќност од 11 kW, додека како опција е достапен и појак од 60 kW. Во вториот случај, батеријата од 28 kWh се полни за само половина час.
Електричниот опсег е 100 км.
Се добива впечаток дека електрификацијата на „Maybach“ се случува некако срамежливо, па единствените знаци на препознатливост на електрифицираната верзија се сините детали во фаровите и отворот за полнење.
Внатре, единствената новина е индикаторот за статусот на батеријата на дигиталната контролна табла.
И една интересна работа. Овој модел ќе дебитира во Кина, потоа во Тајланд и дури потоа ќе дојде во Европа.
До крајот на годината ќе пристигне и првиот целосно електричен „Maybach“, најверојатно базиран на „SUV“ моделот „Mercedes EQS“.