Крајот на минатата година го одбележа контроверзниот Тесла Сајбертрак а во 2020 би можел да блесне друг електричен камионет.
Компанијата Никола ги објави техничките спецификации и компјутерските рендери од електричниот камионет Бадгер.
Во споредба со Тесла Сајбертрак, Бадгер има поконвенционален но и помодерен дизајн во надворешноста каде што доминираат ЛЕД светла.
Возилата е со должина од 5.900мм, ширина од 2.160мм и висина од 1.850мм.
На рендерите е прикажана и верзија со два реда седишта покрај товарниот дел а за сега не е соопштено дали Никала ќе прави верзија само со еден ред седишта.
Интересно е дека во план се две варијанти. Иако и двете се електрични, едната користи водородни согорливи ќелии за производство на електрична енергија во самото возило, додека другата ќе се потпира исклучиво на батериите и нивното полнење на струен приклучок.
Класичната електрична верзија ќе биде опремена со литиум- јонска батерија со капацитет од 160 киловати и ќе има автономија до 483 километри. Моделот со водородните согорливи ќелии, од друга страна ќе може помине и до 966 километри со полн резервоар водород.
Ваква голема автономија ќе биде постигната благодарение на тоа што и варијантата со согорливи ќелии ќе има две батерии кои можат да се полнат преку кабел на полнач, па истовремено ќе може да се користи струјата од батериите како и онаа која се добива од согорливите ќелии.
Произведувачот истакнува дека електричниот камионет има максимална сила од 919 коњски сили, додека на возачот постојано на располагање ќе му бидат 462 коњски сили.
Компанијата Никола наведува дека Бадгер ќе може да повлече и до 3.629 килограми. Плановите за сериско производство и цените на овој камионет не се соопштени а предвидено е возилото да биде претставено во продукциска верзија во септември 2020.