Новите СУВ со ознаки 55 TFSIe и 60 TFSIe се одликуваат со нов приклучок за хибриден погон кој го прави моторот 3.0 V6 TFSI 340hp и 450Nm во комбинација со електричен погон. Со пониски перформанси, синергичниот ефект е 381 КС и 600 Nm, додека посилниот погон достигнува 456 КС и 700 Nm.
Електричниот мотор е сместен во осумстепено куќиште за менувач и е придвижуван од батеријата Li-Ion од 17,3 kWh (308 V), кој што нуди електричен опсег од 43 км. Од друга страна, во целосен ангажман стигнува до 100 км на час за 5,7 секунди, или 5,9 секунди во послабата верзија.
Ќе се искачи до 135 км на час кога вози на струја , а кога ќе се вклучи бензинот, границата е 250 км на час. И најголемото изненадување, просечната потрошувачка на гориво на оваа моќна машина е 3 л / 100 км и емисијата на СО2 од само 64 g/km.
Новиот систем за управување со хибриден погон овозможува две опции во хибриден режим. При сопирање, електричниот мотор учествува во работата на генераторот до 0,3 g, што овозможува моќност за обновување до 80 kW.
Почетната цена за Q7 55 TFSI e 74.800 евра во Германија, а верзијата со помоќни перформанси има почетна цена од 89.500 евра.